کالبدشکافی گلکسی S24 FE محفظه بخار بزرگ‌تر آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
رنگ بندی گلکسی S24 FE سامسونگ تصویر رسمی
ویدیو کالبدشکافی گلکسی S24 FE، سخت‌افزار ارتقایافته و سیستم خنک‌کننده‌ی بهبودیافته‌ی این گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ هفته‌ی گذشته از گلکسی S24 FE رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷ اینچی، تراشه‌ی جدید اگزینوس 2400e و خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار بهره می‌برد. ویدیوی کالبدشکافی نگاهی دقیق‌تر به برخی از قطعات دستگاه را ارائه می‌دهد.

با برداشتن قاب پشتی شیشه‌ای گلکسی S24 FE، چیدمان داخلی دستگاه بسیار شبیه گلکسی S23 FE به‌نظر می‌رسد. خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار روی مادربرد گوشی سامسونگ، یکی از تغییرات اصلی این محصول یعنی تراشه‌ی جدید را پنهان می‌کند. سیستم خنک‌کننده‌ی دستگاه با لایه‌ی گرافیتی و مقداری خمیر سیلیکون به دفع گرما کمک می‌کند.

پخش از رسانه

همان‌طور که در ویدیو کالبدشکافی گلکسی S24 FE می‌بینیم، با برداشتن قطعات بیشتر، نوبت به خارج‌کردن باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌رسد. پس از خارج کردن باتری و زبانه‌های کششی‌ای که آن را در جای خود نگه می‌داشتند، سرانجام می‌توانیم محفظه‌ی بخار را ببینیم که نسبت‌ به قبل ۱۰ درصد بزرگ‌تر است.

گلکسی S24 FE امتیاز تعمیرپذیری ۵٫۸ از ۱۰ را دریافت کرد که دقیقاً با امتیاز تعمیرپذیری گلکسی S23 FE برابری می‌کند. این امتیاز به‌دلیل نگرانی‌های جزئی در مورد طراحی کلی، سهولت تعویض صفحه‌نمایش و سهولت تهیه‌ی قطعات به گوشی مذکور داده شده است. سامسونگ به مدت ۷ سال به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید را برای پرچمدار اقتصادی جدیدش منتشر و قطعات آن را تولید خواهد کرد. البته سری گلکسی S24 هنوز به برنامه‌ی تعمیر خانگی سامسونگ اضافه نشده‌اند.

قیمت گوشی گلکسی S24 FE از ۶۰۰ دلار شروع می‌شود و عرضه‌ی این محصول به بازار از ۳ اکتبر (۱۲ مهر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات