ماکت گلکسی S25 اولترا گوشه‌های گرد و طراحی تخت این پرچم‌دار را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشتی ماکت گلکسی S25 اولترا
ماکت‌های جدید گلکسی S25 اولترا گوشه‌های گردتر این گوشی نسبت‌ به گلکسی S24 اولترا را نشان می‌دهند.
تبلیغات

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران گلکسی S24 اولترا را آزار می‌دهد به گوشه‌های تیز گوشی مربوط می‌شوند؛ مشکلی که سامسونگ می‌خواهد در نسل بعدی آن را حل کند.

ماکت گلکسی S25 اولترا از نمای پشت
ماکت گلکسی S25 اولترا از نمای جلو
ماکت گلکسی S25 اولترا از نمای کناری

مدتی پیش رندر‌های گلکسی S25 اولترا فاش شده بودند و اکنون OnlineSolitaire ماکت‌های پرچم‌دار بعدی سامسونگ را به‌نمایش گذاشته است. گفته می‌شود که ابعاد ۱۶۲٫۸۲ در ۷۷٫۶۵ در ۸٫۲۵ میلی‌متری گوشی مورد بحث آن را بلندتر و باریک‌تر از نسل قبل خواهند کرد.

با مشاهده‌ی ماکت‌ها به‌راحتی به طراحی تخت و گوشه‌های گردتر گلکسی S25 اولترا پی می‌بریم. در ادامه هم قاب شفاف جدیدترین گوشی سامسونگ را مشاهده می‌کنید.

احتمالاً محل قرارگیری S-Pen به لبه‌‌ی دستگاه نزدیک‌تر خواهد شد. توجه کنید که ماکت‌ها و قاب غیررسمی هستند و برای قطعی شدن این موارد باید تا زمان رونمایی رسمی صبر کرد.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی S25 اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ همراه با حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. به‌احتمال زیاد پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها دو دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

سایر مشخصات گلکسی S25 اولترا شامل ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، اسپیکر‌های استریو، گواهی IP68 و اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری می‌شوند. اطلاعات دقیقی درباره‌ی قیمت گوشی مذکور در دسترس نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات