این گوشی خوش‌قیمت نمایشگر اضافی در بخش پشتی دارد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
دوربین و دکمه‌های کناری گوشی Agni 3
نمایشگر پشتی گوشی جدید لاوا امکان مدیریت تماس‌ها و مشاهده‌ی اعلان‌ها را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

شرکت لاوا قصد دارد گوشی هوشمند Agni 3 را در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) عرضه کند. لاوا با استفاده از نمایشگر ثانویه در پنل پشتی این گوشی، طراحی منحصربه‌فردی را به‌نمایش می‌گذارد. شیائومی نیز پیش‌تر گوشی می ۱۱ اولترا را به نمایشگر اضافی مجهز کرده بود.

نمایشگر پشتی گوشی  Agni 3
Lava

صفحه‌نمایش ۱٫۷۴ اینچی اولد درکنار دوربین‌های گوشی Agni 3 قرار داده شده است که می‌تواند تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی را برای کاربران به‌ارمغان بیاورد. این نمایشگر از قابلیت‌های کنترل موسیقی پشتیبانی می‌کند و تصویری متحرک از سگ را نیز به‌عنوان والپیپر نشان می‌دهد.

از نمایشگر پشتی می‌توان به‌عنوان منظره‌یاب هنگام استفاده از دوربین پشتی استفاده کرد. نمایشگر ثانویه‌ی گوشی Agni 3 امکان مدیریت تماس‌ها و پاسخ‌گویی به آن‌ها و مشاهده‌‌ی اعلان‌ها را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی Agni 3 از پردازنده‌ی Dimensity 7300X استفاده می‌کند. جدیدترین گوشی لاوا از نمایشگر اصلی خمیده‌ی اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. Agni 3 از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال (OIS) و دوربین تله‌فوتو میزبانی خواهد کرد.

لاوا در جدیدترین گوشی هوشمندش،‌ دکمه‌ی کناری قابل‌تنظیمی را قرار داده است که احتمال می‌رود برای میان‌برهای مختلف استفاده شود. قیمت گوشی جدید لاوا مدل Agni 3 کمتر از ۳۰٬۰۰۰ روپیه (۳۵۷٫۶۱ دلار) است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات