آیفون SE4 با فیس‌آیدی و آیپد ایر جدید اوایل ۲۰۲۵ معرفی می‌شوند؛ گزارش بلومبرگ

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
رندر آیفون SE 4
طبق گزارش بلومبرگ احتمالا به‌زودی شاهد معرفی آیپد ایر و آیفون SE جدید با طراحی به‌روزشده و ویژگی‌های جدید باشیم.
تبلیغات

طبق گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۵ از آیفون SE 4 با پشتیبانی از هوش مصنوعی مخصوص اپل، مدل‌های جدید آیپد ایر و یک نسخه‌ی به‌روز شده از مجیک کیبورد برای آیپد ایر رونمایی کند.

آیفون SE4 احتمالاً طراحی شبیه آیفون ۱۴ خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی اپل دارای حاشیه‌های باریک و یک بریدگی در قسمت بالای نمایشگر است. می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه احتمالاً از فیس‌آيدی پشتیبانی خواهد کرد؛ در حالی که آیفون SE فعلی از تاچ‌آیدی استفاده می‌کند.

درحال‌حاضر هوش مصنوعی اپل تنها در آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ دردسترس است و ظاهراً آیفون SE جدید نیز به این جمع افزوده خواهد شد.

مدل‌های جدید آیپد ایر ظاهراً دارای «بهبودهای داخلی» خواهند بود، اما گزارش بلومبرگ جزئیات خاصی را ارائه نکرد. انتظار می‌رود نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از مجیک کیبورد برای هر دو آیپد ایر ۱۱ و ۱۳ اینچی با برخی از ویژگی‌های جدید معرفی‌شده در کیبورد آخرین نسخه‌ی آیپد پرو عرضه شود.

اپل مدل‌های جدید آیفون SE و آیپد ایر را در مارس و آوریل (فروردین و اردیبهشت) طی یک رویداد مجازی یا نشست خبری رونمایی می‌کند.

اپل آخرین بار مدل جدید آیفون SE را در سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد، درحالی‌که تبلت اپل مدل آیپد ایر در اوایل امسال و با تراشه‌ی M2 و اولین مدل ۱۳ اینچی به‌روزرسانی شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات