هشدار: آپدیت جدید سامسونگ گوشی‌های قدیمی را فریز می‌کند

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ / Samsung Galaxy S10
اگر کاربر گوشی‌های نسبتا قدیمی سامسونگ هستید، پیشنهاد می‌شود آپدیت نرم‌افزاری جدید را فعلا نصب نکنید.
تبلیغات

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به منظور ارتقاء عملکرد دستگاه‌ها، افزودن قابلیت‌های جدید و بهبود امنیت سیستم طراحی شده‌اند. با این‌حال، اعمال تغییرات در نرم‌افزار دستگاه‌ها همواره با ریسک همراه است و می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد دستگاه شود.

برخی از کاربران گوشی‌های هوشمند نسبتا قدیمی سامسونگ پس از نصب به‌روزرسانی جدید، با مشکلات جدی مواجه شده‌اند که دستگاه را فریز می‌کند.

گزارش‌های متعددی مبنی‌بر بروز اختلال در عملکرد نرم‌افزاری و گیر کردن برخی مدل‌های گوشی سامسونگ در چرخه‌ی بوت‌شدن منتشر شده است. کاربران، به ویژه در پلتفرم ردیت، از این مشکل شکایت می‌کنند و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت ۱۰ به‌طور گسترده‌ای از این مشکل متأثر شده‌اند. برخی کاربران نیز از بروز مشکل مشابه در گلکسی M51 خبر داده‌اند.

ریشه‌ی اصلی مشکل فعلا مشخص نیست؛ اما یکی از نظریات مطرح شده، ارتباط این مشکل با نصب به‌روزرسانی فریم‌ورک SmartThings را محتمل می‌داند. به‌ویژه با توجه به همزمانی انتشار به‌روزرسانی جدید با شروع گزارش‌های مربوط به گیرکردن دستگاه‌ها در چرخه‌ی بوت.

با توجه به عدم موفقیت در بوت‌شدن نرمال دستگاه، تنها راهکار پیشنهادی برای کاربران، بازنشانی کامل دستگاه به تنظیمات کارخانه است. توصیه می‌شود که پیش از انجام این‌کار، از کلیه‌ی داده‌ها و برنامه‌های خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات