گوشی خوش‌قیمت ۲۰۲۴ لاوا دو نمایشگر دارد و به دکمه سفارشی «اکشن» مجهز است

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
گوشی لاوا مدل  Agni 3 در دو رنگ بنفش و سفید
لاوا، گوشی Agni 3 را با پردازنده‌ی دیمنسیتی 7300X و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌کند.
تبلیغات

لاوا گوشی خوش‌قیمت Agni 3 را عرضه کرد. اصلی‌ترین ویژگی گوشی جدید لاوا، نمایشگر ثانویه ۱٫۷۴ اینچی اولد آن در پنل پشتی است. کاربران می‌توانند از این نمایشگر برای مشاهده‌ی اعلان‌ها و مدیریت تماس‌های دریافتی استفاده کنند.

از نمایشگر پشتی گوشی Agni 3 می‌توان برای کنترل دوربین جهت گرفتن تصاویر سلفی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی‌ و پخش رسانه استفاده کرد. این نمایشگر امکان استفاده از اپلیکیشن‌های آب‌وهوا، تایمر و قدم‌شمار را نیز فراهم می‌کند.

نمایشگر پشتی گوشی  Agni 3
دکمه‌ی اکشن گوشی Agni 3
قابلیت‌های گوشی Agni 3

پنل پشتی جدیدترین گوشی لاوا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱٫۵۵ اینچی سونی و سیستم لرزشگیر OIS، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه‌برابری و دوربین فوق‌‌عریض ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی Agni 3 از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد (از نوع AMOLED) با لبه‌ی خمیده بهره می‌برد. نمایشگر گوشی مورد بحث، وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت دارد. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است و از پانچ هول بهره می‌برد.

لاوا در گوشی جدید خود از بلندگوهای استریو Dolby Atmos Dual استفاده کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی Agni 3 دکمه‌ی سفارشی اکشن است که می‌توان با یک‌بار و دوبار فشار دادن و همچنین نگه‌داشتن طولانی آن به قابلیت‌های مختلفی دسترسی پیدا کرد؛ ازجمله‌ عکس گرفتن و راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها. دکمه‌ی سفارشی اکشن در گوشی Agni 3، جابه‌جایی سریع بین سه پروفایل بی‌صدا، بی‌صدا با لرزش و حالت زنگ را آسان می‌کند.

انرژی جدیدترین گوشی لاوا را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، تأمین می‌کند. این گوشی، اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و شرکت لاوا اعلام کرده است که ۳ نسخه‌ی به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و ۴ سال وصله‌ی امنیتی را نیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

گوشی Agni 3 از پردازنده‌ی Dimensity 7300X استفاده می‌کند و به ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. گوشی مورد بحث در رنگ‌های بنفش و سفید عرضه خواهد شد. قیمت گوشی جدید لاوا با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲۰٬۹۹۹ روپیه (۲۵۰ دلار) است و نسخه‌ی رم ۸ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به قیمت ۲۴٬۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) به‌‌فروش می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات