وان‌پلاس ۱۳ احتمالاً راهکاری مشابه مگ‌سیف برای شارژ بی‌سیم خواهد داشت

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
فریم فلزی وان‌پلاس ۱۱
طبق گزارش‌ها، وان‌پلاس در پرچمدار جدید خود از راهکاری مغناطیسی شبیه به مگ‌سیف در گوشی وان‌پلاس ۱۳ استفاده می‌کند.
تبلیغات

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی وان‌پلاس، یعنی وان پلاس ۱۳ از راهکاری شبیه به مگ‌سیف آیفون استفاده کند. اوپو نیز پیش‌تر تأیید کرده است که سری گوشی اوپو مدل فایند X8 از لوازم جانبی مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش 91mobiles، لی جی لوئیس، رئیس وان‌پلاس چین، تصویری منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی وان پلاس مدل وان‌پلاس ۱۳، لوازم جانبی مغناطیسی خواهد داشت. همچنین این مقام وان‌پلاس ادعا می‌کند که پرچمدار جدید دارای قاب‌های چوبی با عملکرد مغناطیسی خواهد بود.

مکالمه لی جی لوئیس رئیس وان پلاس چین در مورد قابلیت مشابه مگ سیف در وان پلاس ۱۳
عکاس: Li Jie Louis / Weibo

اگرچه گفت‌وگوی منتشرشده از لی جی لوئیس به‌صورت ماشینی به انگلیسی ترجمه شده است و دقیق نیست، اما همان‌طور که گفته شد، اوپو نیز در‌حال‌حاضر روی سری آینده‌ی گوشی خود با نام Find X8 و با قابلیت‌ مغناطیسی مشابه اپل کار می‌کند. این سری گوشی موبایل از لوازم جانبی مغناطیسی مانند شارژر بی‌سیم و پاوربانک پشتیبانی خواهد کرد؛ اما ظاهراً برای عملکردی مشابه مگ‌سیف، به یک قاب خاص نیاز دارد.

نیاز به استفاده از قاب با رویکرد اپل با مگ‌سیف که آهنربا را در گوشی آیفون تعبیه کرده، متفاوت است. احتمالاً اوپو و وان‌پلاس به‌دلیل حق ثبت اختراع اپل روی این فناوری، قادر به ادغام آهنربا‌ها در طراحی گوشی‌های خود نیستند؛ اما گوشی HMD مدل HMD Skyline نیازی به استفاده از یک قاب جداگانه برای عملکرد مغناطیسی ندارد.

هنوز اطلاعات زیادی از لوازم جانبی مغناطیسی وان‌پلاس ۱۳ منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود این گوشی در هفته‌های پیش‌ رو در چین رونمایی شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات