توسعه گلکسی A36 سامسونگ همچنان ادامه دارد

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گلکسی A35
سامسونگ درکنار گلکسی A56، به‌صورت فعالانه روی تولید گلکسی A36 هم کار می‌کند.
تبلیغات

در چند ماه گذشته، شاهد افشای اطلاعات مختلفی درباره‌ی گلکسی A56 بودیم. اکنون مشخص شد که سامسونگ در‌کنار این گوشی فرایند ساخت گلکسی A36 را هم ادامه می‌دهد.

به‌گزارش گیزموچاینا، گلکسی A36 با دو شماره‌مدل مختلف SM-A366B/DS و SM-A366U در دیتابیس IMEI مشاهده شده است. این شماره‌مدل‌ها به‌ترتیب به بازار‌های جهانی و آمریکا متعلق هستند.

نام کامل دستگاه Galaxy A36 5G است که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها از تراشه‌ی 5G در این دستگاه استفاده خواهند کرد؛ موضوعی که درحال‌حاضر ویژگی استانداردی در بین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

نسخه‌ی جهانی گلکسی A36 در دیتابیس IMEI
نسخه‌ی آمریکایی گلکسی A36 در دیتابیس IMEI

مشخص نیست که جدیدترین گوشی سامسونگ از چه پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد. طبق سیاست کنونی غول فناوری کره‌ای، شاید شاهد استفاده از اگزینوس ۱۴۸۰ باشیم.

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ از پردازنده‌ی یکسانی برای گلکسی A53 و گلکسی A33 استفاده کرد و همین امر باعث می‌شود تا مجهز‌شدن گلکسی A36 به اگزینوس ۱۵۸۰ امری غیرممکن نباشد.

براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی A56 با پردازنده‌ی اگزینوس ۱۵۸۰ روانه‌ی بازار خواهد شد؛ پردازنده‌ای که در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد مشابهی با اسنپدراگون ۸۸۸ به‌نمایش گذاشته است.

باتوجه‌به پشتیبانی نرم افزاری ۶ ساله‌ی گلکسی A16، انتظار می‌رود که گلکسی A36 و گلکسی A56 هم حداقل تا ۶ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کنند. شاید سامسونگ با رابط کاربری One UI 7 ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به میان‌رده‌های موردانتظار خود اضافه کند.

اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه و قیمت گوشی های گلکسی A36 و گلکسی A56 در‌دسترس نیست؛ اما احتمالاً تاریخ رونمایی رسمی مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ و فروردین ۱۴۰۴) خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات