این گوشی اندرویدی در اجرای بازی Genshin Impact از آیفون ۱۶ پرو بهتر است

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
اوپو فایند X8 Pro و آیفون ۱۶ پرو در کنار هم درحال اجرای بازی Genshin Impact
گوشی پرچمدار اوپو در تست بازی سنگین Genshin Impact درخشان‌تر از آیفون ۱۶ پرو ظاهر شد.
تبلیغات

تراشه‌ی پرچمدار دیمنسیتی ۹۴۰۰ قرار است قدرت‌بخش برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۵ باشد. اوپو فایند X8 و ویوو X200 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که از تراشه‌ی جدید تایوانی‌های استفاده می‌کنند.

پیش‌از رونمایی رسمی، WhyLab با انتشار پستی در ویبو، اوپو فایند X8 Pro را در اجرای بازی Genshin Impact با آیفون ۱۶ پرو مجهز به پردازنده‌ی A18 Pro مقایسه کرد.

نرخ فریم اجرای بازی Genshin Impact در اوپو فایند X8 پرو و آیفون ۱۶ پرو
Weibo

در آزمون ۳۰ دقیقه‌ای، پرچمدار جدید اوپو به طور میانگین توانست بازی را با نرخ ۶۰٫۴۴ فریم‌برثانیه اجرا کند و آیفون ۱۶ پرو بازی را با نرخ میانگین ۴۷٫۴۸ فریم‌برثانیه اجرا کرد. عملکرد آیفون چندان بد به‌نظر نمی‌رسد؛ اما WhyLab می‌گوید بازی هنگام اجرا روی آیفون با برخی لگ‌ها همراه بود که باعث شد نرخ فریم در لحظاتی به زیر ۳۵ فریم‌برثانیه برسد.

عملکرد بهتر دیمنسیتی ۹۴۰۰ به‌بهای افزایش دما تمام می‌شود. اوپو فایند X8 پرو حین انجام آزمایش به دمای ۴۷٫۷ درجه سانتیگراد رسید، درحالی‌که دمای آیفون ۱۶ پرو از ۴۵٫۹ درجه‌ی سانتیگراد فراتر نرفت.

تفاوت عملکرد حرارتی می‌تواند فارغ از قدرت CPU و توان مصرفی، به سیستم خنک‌کننده‌ی گوشی نیز مرتبط باشد. سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌تر اوپو امکان انتقال موثرتر گرما از پردازنده به بدنه‌ی دستگاه و در نهایت به محیط اطراف را فراهم می‌کند. در نتیجه، دستگاه‌های مجهز به سیستم‌های خنک‌کنندگی کارآمدتر، باوجود تولید مقدار مشابهی گرما، به‌دلیل رسانایی گرمایشی بالاتر ممکن است بدنه‌ی داغ‌تری داشته باشند.

گوشی پرچمدار جدید اوپو احتمالا به باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی 1.5K اولد لبه‌خمیده مجهز خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات