وان‌پلاس ۱۳ در آستانه رونمایی است؛ وعده جهش چشمگیر در قدرت پردازشی

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دختر کوچک در حال بازی با گوشی وان پلاس ۱۲ / OnePlus 12
یکی از مدیران وان‌پلاس وعده داد که وان‌پلاس ۱۳ جهش چشمگیری در قدرت پردازشی خواهد داشت.
تبلیغات

لی جی لوئیس، رئیس شعبه‌ی چین وان‌پلاس، با انتشار پستی در ویبو تایید کرد که گوشی پرچمدار وان‌پلاس ۱۳ در راه است و از «جدیدترین تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون» قدرت می‌گیرد که احتمالا اسنپدراگون ۸ الیت نام خواهد داشت.

پیش‌تر شایعه شده بود که وان‌پلاس ۱۳ در ماه اکتبر (مهر و آبان) از راه می‌رسد. بدین ترتیب فاصله‌ی زیادی تا رونمایی رسمی از پرچمدار جدید وان‌پلاس نداریم.

لوئیس تایید می‌کند که وان‌پلاس ۱۳ رابط کاربری Color OS 15 را اجرا خواهد کرد. وان‌پلاس در چین به‌جای رابط کاربری OxygenOS، نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی رابط کاربری گوشی اوپو را استفاده می‌کند.

وان‌پلاس ادعا می‌کند گوشی جدیدش در عملکرد و روان‌بودن «جهش بزرگی» خواهد داشت و ظاهراً به سطوح جدیدی در دنیای گوشی‌های اندرویدی خواهد رسید. این پیشرفت‌ها نتیجه‌ی استفاده از پردازنده‌ی جدید و قابلیت‌های Tidal Engine و Aurora Engine در رابط کاربری Color OS 15 خواهند بود.

رابط کاربری OxygenOS براساس Color OS توسعه پیدا کرده است. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که پیشرفت‌هایی که وان‌پلاس وعده‌اش را داده، در مدل گلوبال وان‌پلاس ۱۳ نیز دیده شوند.

کوالکام رویداد Snapdragon Summit را در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اکتبر (۳۰ مهر تا ۲ آبان) برگزار می‌کند. شاید وان‌پلاس ۱۳ در همان روزها یا چند روز بعد معرفی شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات