یک فیلم‌ساز، ویدیو سینمایی هیجان‌انگیزی را با آیفون ۱۶ پرو ضبط کرد [تماشا کنید]

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
دکمه کمرا کنترل آیفون ۱۶ پرو مکس اپل
ویدیوی سینمایی کوتاهی که جوی هلمز ساخته است، قدرت فیلمبرداری گوشی آیفون ۱۶ پرو اپل را به‌تصویر می‌کشد.
تبلیغات

یک فیلم‌ساز خلاق به‌ نام جوی هلمز در شهر محل اقامتش یعنی شیکاگو، ویدیوی سینمایی خیره‌کننده‌ای با آیفون ۱۶ پرو ساخته است. او سال‌های گذشته نیز ویدیوهای کوتاه مشابهی برای نمایش قدرت فیلمبرداری مدل‌های قبلی آیفون ساخته است.

هلمز برای ثبت تصاویر هوایی با همکاری سم پرز آیفون ۱۶ پرو را روی پهپاد سوار کرد. او همچنین برای اشاره به قابلیت‌های جدید فیلمبرداری 4K با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه، برخی صحنه‌ها را با حالت فوق آهسته ثبت کرده است.

پخش از رسانه

به گفته‌ی هلمز، فیلم کوتاه او به‌طور کامل با آیفون ۱۶ پرو و با فرمت ProRes LOG 4K فیلمبرداری و سپس با Final Cut Pro X ویرایش شده است. او طبق روال گذشته، به‌زودی ویدیویی از پشت صحنه‌ی ساخت این فیلم منتشر خواهد کرد تا نحوه‌ی فیلمبرداری ویدیوی سینمایی کوتاهش را به‌نمایش بگذارد.

اگرچه پهپادهای امروزی از دوربین‌های باکیفیت بهره می‌برند، اما برخی از مدل‌ها امکان نصب دوربین جداگانه را نیز ارائه می‌دهند. این دوربین می‌تواند هر چیزی باشد، از مدل‌های دیجیتال کوچک تا دوربین‌های DSLR حرفه‌ای یا دوربین‌های حرفه‌ای سینمایی و در این سناریو، هلمز از گوشی آیفون برای فیلمبرداری با پهپاد استفاده کرده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات