گوشی‌های سری آنر X60 با باتری غول‌پیکر ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی و جلویی گوشی آنر X50 پرو رنگ مشکی
آنر مشخصات بیشتری از گوشی‌های جدید خود را در آستانه‌ی رونمایی فاش کرد.
تبلیغات

آنر چهارشنبه‌ی آینده (۲۵ مهر) از گوشی‌های جدید سری X60 رونمایی خواهد کرد. اکنون جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها از جمله باتری غول‌پیکر و قابلیت‌ ارتباط ماهواره‌ای منتشر شده‌اند.

براساس پست آنر در ویبو، باتری گوشی پرچمدار آنر با نام Honor Qinghai Lake معرفی خواهد شد که دارای ظرفیت ۶٬۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. با این باتری، گوشی X60 پرو وعده‌ی عمر باتری دو روزه را می‌دهد.

نمایشگر گوشی آنر X60
عدد ۶۶۰۰ اشاره به ظرفیت باتری گوشی آنر X60
تصویر گوشی آنر X60 در کنار ماهواره

در مقایسه‌با سری X50 سال گذشته شامل X50 و X50 GT و X50 Pro که همگی به باتری‌ ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۵ وات مجهز بودند، باتری‌ جدید گوشی آنر ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده‌ است.

از طرفی، تصاویر لو رفته از مدل X60 پایه همچنان باتری ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۵ وات مشابه نسل قبل را نشان می‌دهد. بنابراین، احتمالاً باتری ۶٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تنها برای X60 Pro در نظر گرفته شده است.

در تصویر تبلیغاتی دیگری که گوشی‌ساز چینی منتشر کرده، به ارتباط ماهواره‌ای اشاره شده است. در نتیجه سری X60 (یا حداقل یکی از مدل‌های آن) از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. علاوه‌بر این، نمایشگر گوشی‌های آنر از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۳٬۸۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

پیش از این، اسکرین‌شات لو رفته از صفحه‌ی About گوشی X60 نشان داد که این گوشی از نمایشگر ۶٫۸ اینچ با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۱۲ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هشت مگاپیکسلی خواهد بود و تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۰۲۵ مدیاتک قلب تپنده‌ی X60 را شکل می‌دهد.

انتظار می‌رود قبل از رونمایی گوشی آنر سری X60 در هفته‌ی آینده، افشای مشخصات بیشتری از جمله قیمت گوشی را شاهد باشیم. در رویداد چهارشنبه ممکن است به‌جز گوشی‌، رونمایی از تبلت آنر مدل Tablet GT Pro با صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچ نیز انجام شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات