گلکسی S25 FE احتمالاً با بدنه باریک‌تر از گذشته از راه می‌رسد

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی گلکسی S23 FE
سامسونگ درحال توسعه‌ی گلکسی S25 FE با طراحی جدید و بدنه‌ای باریک‌تر از نسل فعلی است.
تبلیغات

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه‌ی گلکسی S24 FE نمی‌گذرد، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ توسعه‌ی نسل بعدی فن‌ادیشن خود را شروع کرده است. بر اساس گزارش نشریه‌ی کره‌ای The Elec، سامسونگ قصد دارد تا گلکسی S25 FE را سال آینده با طراحی جدید همراه با بدنه‌ای باریک‌تر از گذشته عرضه کند.

طبق گزارش منتشرشده، گلکسی S25 FE از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد. سامسونگ برای دستیابی به بدنه‌ای باریک‌تر احتمالاً از باتری باریک‌تر با مساحت بزرگ‌تر استفاده خواهد کرد.

با وجود گزارش‌های دیگری مبنی‌بر توسعه‌ی مدل باریک‌تر گلکسی زد فولد ۶ و همچنین احتمال عرضه‌ی گلکسی S25 اولترا به‌عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی از سری پرچم‌دار‌های اولترا سامسونگ، به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند با به کارگیری طراحی‌های باریک‌تر، توجه کاربران را جلب کنند.

گزارش‌های دیگری نیز مبنی‌بر عرضه‌ی گلکسی S25 FE با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۴۰۰ در جریان شنیده می‌شود. حساب کاربری Junkanlosreve در ایکس ادعا کرده است که سامسونگ از تراشه‌ی دیمنسیتی مدیاتک در نسل بعدی فن‌ادیشن خود استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه گلکسی S25 FE هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و زمان زیادی تا رونمایی آن پیش رو داریم، صحت شایعات منتشرشده هنوز مشخص نیست و ممکن است در آینده تغییراتی در طراحی و ویژگی‌های آن اعمال شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات