شایعه جذاب: چهار گوشی پرچم‌دار در ماه اکتبر و یکی در نوامبر با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت معرفی می‌شوند

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
پردازنده اسنپدراگون ۸ الیت
برندهای مختلف تولیدکننده‌ی گوشی منتظر ایستاده‌اند تا بلافاصله بعد از معرفی تراشه‌ی جدید کوالکام وارد بازار شوند.
تبلیغات

اسنپدراگون ۸ الیت، پردازنده‌ی نسل بعدی کوالکام برای گوشی‌ها، قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) رونمایی شود. به‌نظر می‌رسد که این رونمایی، آغازگر رونمایی‌های متوالی از چند گوشی‌ پرچمدار در هفته‌های بعد خواهد بود.

طبق پست‌ یکی از افشاگران مشهور در ویبو، رونمایی از اسنپدراگون ۸ الیت با یک سری رونمایی سریع از گوشی‌های جدیدی که از این تراشه استفاده می‌کنند، همراه خواهد بود. انتظار می‌رود برندهایی مانند شیائومی، وان‌پلاس، iQOO و آنر بین تاریخ‌های ۲۸ تا ۳۱ اکتبر (۷ تا ۱۰ آبان) گوشی‌های جدید خود را معرفی کنند.

هرچند مشخص نیست کدام شرکت در این رقابت پیشی خواهد گرفت، اما طبق شایعه‌ی جدید، احتمالاً سری شیائومی ۱۵ جلوتر از همه قرار می‌گیرد.

پس از گوشی شیائومی، برند iQOO ممکن است iQOO 13 را رونمایی کند و سپس نوبت‌ به گوشی وان پلاس مدل وان‌پلاس ۱۳ خواهد رسید. سری آنر مجیک ۷ نیز انتظار می‌رود در اطراف همین تاریخ رونمایی شود.

به‌احتمال قوی در اواخر اکتبر یا اوایل ماه نوامبر، شاهد رونمایی از پرچمدار جدید گوشی ریلمی مدل GT 7 پرو خواهیم بود. Digital Chat Station، یکی دیگر از افشاگران معتبر ویبو، زمان‌بندی افشاگر قبلی را تأیید کرده و حتی گفته است که احتمال می‌دهد برخی از رونمایی‌ها در یک روز اتفاق بیفتند.

علاوه‌بر رونمایی از بهترین گوشی‌‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت، ویوو و اوپو نیز دستگاه‌های پرچمداری را که از تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۴۰۰ بهره می‌برند، در همین ماه رونمایی خواهند کرد. گوشی ویوو سری X200 در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) و گوشی اوپو سری فایند X8 در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان) به‌نمایش در می‌آیند.

هیچ‌یک از گوشی‌های مذکور تا اواخر ۲۰۲۴ یا شاید اوایل ۲۰۲۵ به بازار جهانی نخواهند رسید و علاقه‌مندان به خرید گوشی جدید باید تا آن زمان صبر کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات