نمایشگر پیشرفته و تراشه اسنپدراگون ۸ الیت، احتمالاً قیمت وان‌پلاس ۱۳ را ۱۰ درصد افزایش می‌دهد

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۱۱
وان‌پلاس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با حاشیه‌های کم، لبه‌خمیده و وضوح ۳٬۱۶۸ در ۱٬۴۴۰ پیکسلی در پرچمدار جدید خود استفاده می‌کند.
تبلیغات

وان‌پلاس در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) رویدادی با همکاری BOE برای رونمایی از نمایشگر وان‌پلاس ۱۳ برگزار خواهد کرد. طبق پوستر منتشرشده از وان‌پلاس، این نمایشگر درجه‌ی ++A را از وبسایت DisplayMate دریافت کرده‌ است.

نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی اولد با نام تجاری BOE X2 8T LTPO، نمایشگر استفاده‌شده در وان‌پلاس ۱۳ است که لبه‌ی خمیده، وضوح ۳٬۱۶۸ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. انتظار می‌رود وان‌پلاس از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر وان‌پلاس ۱۳ استفاده کند.

پوستر رسمی مراسم رونمایی از نمایشگر BOE گوشی وان پلاس ۱۳
OnePlus

احتمالاً وان‌پلاس ۱۳ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ الیت مجهز شود که نسبت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قرارگرفته در وان پلاس ۱۲، هزینه‌ی بیشتری دارد. کاربر Cai Zuxuan، بلاگر حوزه‌ی تکنولوژی پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد و در آن به احتمال افزایش قیمت ۱۰ درصدی وان پلاس ۱۳ نسبت به نسل قبلی اشاره کرد.

با توجه به شایعات و اطلاعات فاش‌شده، وان‌پلاس ۱۳ از حداکثر رم ۲۴ گیگابایتی از نوع LPDDR5x، حداکثر فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی از نوع UFS 4.0 و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۰۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس در پرچمدار جدید خود از دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-808، دوربین فوق‌ عریض ۵۰ مگاپیکسلی JN5 و دوربین تله‌فوتو LYT600 با زوم سه‌برابری استفاده کند.

اطلاعاتی از زمان رونمایی رسمی و قیمت گوشی وان پلاس مدل وان‌پلاس ۱۳ دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود به‌دلیل استفاده از پردازنده‌ و نمایشگر پرهزینه‌تر از نسل قبلی، حدود ۷۰ دلار از وان‌پلاس ۱۲ گران‌تر باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات