اولین تصویر منتسب‌ به نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ لو رفت

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لولای گلکسی زد فولد ۶ از نمای نزدیک
رندرهای فاش‌شده از گلکسی زد فولد ۶ ویژه، طراحی دستگاه و تفاوت‌های آن با مدل استانداردش را نشان می‌دهند.
تبلیغات

گلکسی زد فولد ۶ درحال‌حاضر به‌عنوان جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ شناخته می‌شود که از طراحی کتابی بهره می‌برد. هرچند این محصول نسبت‌ به نسل قبلی خود بهبودهای مختلفی دریافت کرد، اما رقابت شدید میان پرچمداران تاشدنی باعث شد سطح انتظار از غول فناوری کره‌ی جنوبی افزایش یابد.

از مدت‌ها قبل شایعاتی درمورد نسخه‌ی دوم گلکسی زد فولد ۶ به گوش می‌رسد که گفته می‌شود با نام گلکسی زد فولد ۶ ویژه (Galaxy Z Fold 6 Special Edition) عرضه خواهد شد و قرار است درمقایسه‌با نسخه‌ی استاندارد این محصول به ویژگی‌های بهتری مجهز شود. اکنون رندرهای فاش‌شده، دید خوبی از طراحی نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ به ما ارائه می‌دهند.

افشاگر نام‌آشنای فناوری، ایوان بلس با انتشار پستی در ایکس دو رندر از گوشی هوشمند معرفی‌نشده‌ای را به‌اشتراک گذاشته است که به‌نظر می‌رسد مربوط به نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ هستند.

رندر منتسب به نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶
EvLeaks

اولین رندر نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶، بخش پشتی آن را نشان می‌دهد که میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. جزیره‌ی برآمده‌ی دوربین و حلقه‌های مجزای لنزها نیز قابل مشاهده هستند و به ضخامت کلی دستگاه می‌افزایند.

رندر منتسب به نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶
EvLeaks

رندر دوم، نمایی باریک و کشیده از لبه‌ی گلکسی زد فولد ۶ ویژه را نشان می‌دهد. در این تصویر دو دکمه دیده می‌شود که به‌احتمال زیاد کلیدهای تنظیم صدا و پاور هستند. فریم میانی دستگاه، با رنگ رزگلد و کمی بافت، ظاهر باریک و تختی دارد و گوشه‌ها نیز انحنای تندی را به‌نمایش می‌گذارند.

ایوان بلس هیچ اطلاعاتی در مورد ماهیت دستگاهی که رندرهایش را به‌اشتراک گذاشته، ارائه نداده است؛ اما براساس گمانه‌زنی‌ها، این تصاویر می‌توانند مربوط به گلکسی زد فولد ۶ ویژه باشند. البته در برخی گزارش‌ها از دستگاه مذکور به‌عنوان گلکسی زد فولد ۶ اسلیم نیز یاد می‌شود.

طبق شایعات و گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ ویژه از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر بهره ببرد و تاخوردگی وسط نمایشگر داخلی آن نیز کاهش یابد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار گوشی سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از قلم S Pen، بدنه‌ی باریک‌تر نسبت‌ به مدل استاندارد، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و قابلیت‌های دیگر اشاره کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات