گوشی بالارده بعدی ریلمی احتمالاً باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
تصویر غیررسمی فاش شده از گوشی پرچمدار ریلمی GT7 پرو رنگ های مشکی، نارنجی و سفید
اطلاعات فاش‌شده از ریلمی GT7 پرو، از باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تمرکز ویژه‌‌ی ریلمی روی عکاسی با این گوشی خبر می‌دهد.
تبلیغات

باتوجه‌به شایعات و اطلاعات فاش‌شده، ریلمی به‌زودی دو گوشی بالارده با نام‌های GT Neo 7 و GT7 پرو رونمایی خواهد کرد. احتمالاً ریلمی GT Neo 7 در اوایل زمستان روانه‌ی بازار شود؛ اما GT7 پرو زودتر از آن عرضه خواهد شد.

افشاگر معروف تکنولوژی پستی در ویبو منتشر کرد و در آن به اطلاعاتی فاش‌شده از GT7 پرو اشاره کرد. احتمالاً ریلمی تمرکز ویژه‌ای به بخش عکاسی در پرچمدار جدید خود خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش‌شده، باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات انرژی GT7 پرو را تأمین می‌کند.

ساعاتی پس‌ از فاش‌شدن اطلاعات باتری ریلمی GT7 پرو، مدیرعامل ریلمی در چین نظرسنجی‌ای در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد و در آن ترکیب باتری و سرعت شارژ ایدئال کاربران را پرسید. بین گزینه‌های نظرسنجی مدیرعامل ریلمی، ترکیب باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات و باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۹۰ وات وجود داشتند.

احتمالاً ریلمی در پرچمدار جدید خود از پنل نمایشگر سامسونگ استفاده می‌کند. افشاگرها معتقدند این نمایشگر با وضوح 1.5K، روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت و فناوری محافظت از چشم دربرابر نور مضر دراختیار ریلمی قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود ریلمی در GT7 پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ الیت، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده کند.

اطلاعاتی از قیمت گوشی ریلمی مدل GT7 پرو دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود ریلمی در اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) این پرچمدار را رونمایی کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات