تاریخ رونمایی نسخه ویژه و باریک گلکسی زد فولد فاش شد

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
لولای گلکسی زد فولد ۶ از نمای نزدیک
احتمالاً نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ کمتر از دو هفته‌‌ی دیگر رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

روز‌به‌روز شایعات درباره نسخه‌ی ویژه و باریک گلکسی زد فولد ۶ بیشتر می‌شوند و اکنون تاریخ رونمایی این گوشی فاش شده است.

براساس گزارش FNNews، احتمالاً Galaxy Z Fold 6 Special Edition در ۲۵ اکتبر (۴ آبان) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. هدف سامسونگ از عرضه‌ی این گوشی رقابت با شرکت‌های چینی در زمینه‌ی ضخامت و اندازه‌ی صفحه‌نمایش است.

به‌گفته‌ی افشاگران، جدیدترین گوشی سامسونگ در حالت‌های باز و بسته به‌ترتیب ۴٫۹ و ۱۰٫۶ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. نسخه‌ی عادی گلکسی زد فولد ۶ در حالت‌های باز و بسته به‌ترتیب ۵٫۶ و ۱۲٫۱ میلی‌متر ضخامت دارد.

احتمالاً نسخه‌ی ویژه و باریک گلکسی زد فولد دارای گواهی IP48 و چندین ویژگی Galaxy AI خواهد بود. کره‌ای‌ها می‌خواهند با معرفی این گوشی تصور کاربران درباره‌ی ناتوانی خود در تولید گوشی تاشدنی باریک و بادوام را از بین ببرند.

طبق گزارش‌های قبلی، صفحه‌نمایش‌های خارجی و داخلی نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ اندازه‌ی ۶٫۵ و ۸ اینچی خواهند داشت. شاید سامسونگ برای دوربین اصلی تاشدنی جدیدش از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند.

سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول سال میلادی جاری جایگاه نخست خود در بازار گوشی‌های تاشدنی را به هواوی (با سهم ۳۵ درصدی) واگذار کرد و با سهم ۲۳ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت. آنر و موتورولا و اوپو به‌ترتیب سهم ۱۲ و ۱۱ و ۸ درصدی دارند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات