ردمی A4 5G رونمایی شد؛ اولین گوشی دنیا با پردازنده Snapdragon 4s Gen 2

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
رونمایی از ردمی A4 5G در هند
ردمی A4 5G به‌عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگن 4s نسل ۲ در هند رونمایی شد.
تبلیغات

ردمی A4 5G در هند رونمایی شد تا اولین گوشی هوشمندی باشد که به پردازنده‌ی اسنپدراگن 4s نسل ۲ مجهز است. این گوشی شیائومی به‌زودی در هند و با قیمت حدود ۱۲۰ دلار عرضه خواهد شد. این موضوع موجب می‌شود تا ردمی A4 5G به‌عنوان یکی از گوشی‌های 5G خوش‌قیمت دنیا شناخته شود.

ردمی A4 5G شباهت زیادی به دو مدل ردمی 14R و ردمی 14C دارد؛ اما حالا طراحی جزیره‌ی دوربین در پشت گوشی بزرگ‌تر شده و شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم.

رونمایی از ردمی A4 5G در هند
رونمایی از ردمی A4 5G در هند

رئیس شیائومی هند، مورالیکریشان بی، در مراسم رونمایی این گوشی گفت:‌ «در‌حالی‌که دهمین سال حضور خود در هند را جشن می‌گیریم، ردمی A4 5G نقطه عطف مهمی در مأموریت مداوم ما برای ارائه‌ی فناوری پیشرفته به هر شخص هندی است. این دستگاه که به‌طور انحصاری برای بازار هند طراحی شده، چشم‌انداز ما از شعار «5G برای همه» را عملی و شکاف دیجیتالی بین کاربران موبایل را پر می‌کند. با این دستگاه، قصد داریم رسیدن هند به تکنولوژی 5G را تسریع کنیم و تجربه استفاده از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، اما پیشرفته را برای همه به ارمغان بیاوریم.»

شیائومی به‌صورت کامل مشخصات ردمی A4 5G را منتشر نکرد؛ اما انتظار داریم این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز باشد. طبق شایعات، دوربین سلفی ردمی A4 5G سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد و از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۸ واتی در آن استفاده شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات