تصاویر گلکسی A36 لو رفت؛ خودنمایی طراحی جدید دوربین‌های پشتی

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
رندر منتسب به گلکسی A36 در رنگ سفید
تصاویر فاش‌شده از گلکسی A36 طراحی کاملاً متفاوت ماژول دوربین‌ها با نسل گذشته را نشان می‌دهند.
تبلیغات

چند وقتی است که روز‌به‌روز شایعات پیرامون گلکسی A36 بیشتر می‌شوند و اکنون پس از مشاهده شدن در بنچمارک گیک‌بنچ، تصاویر این گوشی هم فاش شدند.

رندر منتسب به گلکسی A36 و ماژول دوربین‌ها
GizNext

به‌گزارش GizNext، طراحی دوربین‌های پشتی گلکسی A36 کاملاً با گلکسی A35 و گلکسی A34 متفاوت است و احتمالاً همه‌ی دوربین‌ها در یک ماژول عمودی قرار خواهند گرفت. فریم و بخش عقبی دستگاه مانند سابق تخت هستند و زبان طراحی Key Island همچنان خودنمایی می‌کند.

گفته می‌شود ابعاد جدیدترین گوشی سامسونگ ۱۶۲٫۶ در ۷۷٫۹ میلی‌متر خواهد بود. احتمالاً بدون برآمدگی دوربین ضخامت دستگاه حدود ۷٫۴ میلی‌متر خواهد بود؛ البته این مقدار با برآمدگی دوربین به ۹٫۶ میلی‌متر می‌رسد.

رندر منتسب به گلکسی A36 به‌صورت معلق در هوا
GizNext

با نگاه دقیق‌تر به تصاویر فاش‌شده، طراحی جدید دوربین‌های گلکسی A36 به‌طور غیرقابل انکاری ما را به‌یاد گلکسی A11 می‌اندازد. توجه کنید که که این رندر‌ها رسمی نیستند و براساس کیس‌های منتسب‌به گوشی مورد بحث طراحی شده‌اند؛ پس ممکن است مانند محصولات کنونی بخش مربوط‌به دوربین‌ها در قاب بیضی‌شکل باشد، اما خودِ دوربین‌ها همچنان به‌صورت جداگانه و بیرون‌زده از بدنه باشند.

پخش از رسانه

اگر به‌یاد داشته باشید طراحی کنونی گوشی‌های سامسونگ نخستین‌بار با گلکسی A32 آزمایش شد و بعد از استقبال کاربران به سایر دستگاه‌های این شرکت هم راه یافت. پس گلکسی A36 می‌تواند بار دیگر مانند نیاکان خود مسیر جدیدی برای طراحی میان‌رده‌ها و پرچم‌داران غول فناوری کره‌ای ایجاد کند.

با استناد به فرضیه‌ی گفته‌شده، احتمال دارد سری گلکسی S26 هم از طراحی مشابهی استفاده کنند. اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی جدید گلکسی A36 در دست نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات