طراحی آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو در رندرهای لورفته به‌نمایش درآمد

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
آنر مجیک ۷ پرو
رندرهای جدید سری آنر مجیک ۷، طراحی دوربین و قاب پشتی این گوشی‌ها را به‌تصویر می‌کشند.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند سری مجیک ۷ آنر اواخر این ماه در چین معرفی می‌شوند. مدیرعامل آنر قبلاً با انتشار تصویری، نمای جلویی گوشی‌ها را به‌نمایش گذاشته بود؛ اما حالا به‌لطف تصاویر جدیدی که به بیرون درز کرده است، می‌توانیم نگاهی به طراحی پنل پشتی و ظرفیت‌های فضای ذخیره‌سازی آن‌ها بیندازیم.

در رندرهای مدل استاندارد آنر مجیک ۷ و مدل قوی‌تر مجیک ۷ پرو، بخش برجسته‌ی پنل پشتی را می‌بینیم که جایگاه ماژول دوربین است و از طراحی جزیره‌ای هشت‌ضلعی با لبه‌هایی به رنگ نقره‌ای یا خاکستری بهره می‌برد. در این رندرها، نسخه‌ای با فریم طلایی نیز دیده می‌شود. سیستم دوربین پشتی آنر مجیک ۷ میزبان شامل سه دوربین می‌شود و یک فلش LED نیز کنار آن وجود دارد. در بخش پایینی پنل پشتی گوشی نیز شاهد برند آنر هستیم.

رندر آنر مجیک ۷
رندر آنر مجیک ۷ پرو

براساس گفته‌های افشاگر نام‌آشنا Digital Chat Station، مدل استاندارد مجیک ۷ احتمالاً در ظرفیت‌های ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت عرضه خواهد شد و رنگ‌بندی آن نیز شامل طلایی، سفید، مشکی، آبی و خاکستری می‌شود.

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی آنر مدل مجیک ۷ پرو احتمالاً در ظرفیت‌های ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت در‌دسترس قرار خواهد گرفت و رنگ‌بندی آن نیز شامل سفید، مشکی، آبی و خاکستری می‌شود.

آنر مجیک ۷
آنر مجیک ۷

انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید رابط کاربری آنر با نام MagicOS 9.0 در ۲۳ اکتبر (۲ آبان ۱۴۰۳) معرفی شود و پس‌‌از‌آن در ۳۰ اکتبر (۹ آبان ۱۴۰۳)، شاهد معرفی رسمی سری آنر مجیک ۷ باشیم. اگرچه رویداد معرفی سری آنر مجیک ۷ هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، انتظار می‌رود این محصولات از مشخصات فنی قدرتمند مثل پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت بهره ببرند.

سیستم دوربین پشتی آنر مجیک ۷ احتمالاً شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر Omnivision OV50H و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX882 و دوربین سوم با وضوح بین ۵۰ تا ۲۰۰ مگاپیکسل با حسگر سامسونگ HP3 خواهد بود.

از دیگر مشخصات مورد‌انتظار آنر مجیک ۷ می‌توان به نمایشگر OLED با وضوح 1.5K برای مدل استاندارد و صفحه‌نمایش OLED با وضوح 2K برای مدل پرو اشاره کرد. همچنین، به‌نظر می‌رسد مجیک ۷ پرو به باتری ۵,۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۶۶ وات مجهز خواهد بود.

به‌احتمال زیاد هر دو مدل آنر مجیک ۷ با استاندارد IP68/IP69 برای مقاومت در‌برابر گردو‌غبار و آب و حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر از نوع اولتراسونیک عرضه خواهند شد. حتی امکان دارد مدل پرو به قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز مجهز شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات