سری X200 رکورد فروش گوشی‌های ویوو را جابه‌جا کرد

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ویوو X200 Pro
فروش بسیار زیاد سر ویوو X200 از استقبال چشمگیر خریداران از این گوشی‌ها حکایت می‌کند.
تبلیغات

پرچم‌داران جدید ویوو X200، پس‌از عرضه به بازار توجهات زیادی را به خود جلب کردند. ویوو اعلام کرد فروش سری X200 فقط در روز اول عرضه حدود ۳۰۰ میلیون دلار بوده است که رکورد بی‌سابقه‌ای برای این شرکت چینی به‌حساب می‌آید.

باید اشاره کنیم که آمار فروش سری X200 فقط شامل دو مدل ویوو X200 استاندارد و ویوو X200 پرو می‌شود. قیمت گوشی مذکور برای نسخه‌ی استاندارد از حدود ۶۱۵ دلار شروع می‌شود و مدل پرو نیز با قیمت پایه‌ی حدود ۷۴۷ دلار به‌دست مشتریان می‌رسد.

ویوو X200 پرو مینی در ۲۵ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد و باتوجه‌به تقاضای اولیه‌ای فراوانی که برای این سری وجود دارد، به‌نظر می‌رسد این مدل از گوشی ویوو نیز در زمان عرضه با استقبال چشمگیری مواجه شود.

اگرچه تعداد دقیق واحدهای فروخته‌شده‌ی ویوو X200 را نمی‌دانیم؛ اما حجم زیاد فروش آن‌ها، از استقبال درخورتوجه خریداران حکایت می‌کند. این موفقیت می‌تواند ناشی از چند عامل باشد. اولین عامل استفاده از تراشه‌ی جدید دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک است که برای اولین‌بار در گوشی‌های سری X200 ویوو به‌کار گرفته شد. علاوه‌بر‌این، ویوو توجه ویژه‌ای به عملکرد دوربین این سری نشان داده است.

ویوو برای دوربین‌های سفارشی و تنظیمات تصویر گوشی‌های سری X200 با شرکت معروف زایس همکاری کرده و از پردازنده‌ی تصویر اختصاصی خود با نام V3 Plus برای بهبود پردازش عکس بهره گرفته است. مدل پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی LYT-818 و لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.57 و دوربین تله‌فوتو غول‌پیکر ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مدل استاندارد ویوو X200 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX921 بهره می‌برد که درکنار آن دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX882 و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. اگرچه این مجموعه به‌اندازه‌ی دوربین‌های مدل پرو چشمگیر به‌نظر نمی‌رسد، برای اکثر کاربران کاملاً کافی نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات