گوشی پوکو F7 اولترا در دست تولید است؟

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
پوکو F6 پرو شیائومی از نمای پشتی
طیق داده‌های فاش‌شده، احتمال دارد پوکو مدل اولترا گوشی F7 را درکنار مدل پرو این محصول معرفی کند.
تبلیغات

پوکو کار روی گوشی‌های سری F7 را آغاز کرده است. چند ماه پیش، مدل پرو در دیتابیس IMEI رؤیت شد و با اینکه مدل‌های پرو معمولاً بهترین نسخه‌ی سری F پوکو محسوب می‌شوند، اما به‌نظر می‌رسد این رویه با سری F7 تغییر کند.

طبق فهرست منتشرشده در حساب ایکس Erenylmaz075، گوشی پوکو F7 اولترا با شماره‌مدل 24122RKC7G در دیتابیس IMEI رؤیت شده است. شماره‌مدل پوکو F7 اولترا با ردمی K80 چین مطابقت دارد. بدین‌ترتیب احتمال می‌رود پوکو F7 اولترا نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی K80 باشد. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، انتظار می‌رود گوشی جدید پوکو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه‌ی بازار شود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار پوکو F7 اولترا می‌توان به نمایشگر OLED با وضوح 2K اشاره کرد که ظاهراً TCL آن را خواهد ساخت. گفته می‌شود این مدل از گوشی پوکو به دوربین تله‌فوتو مجهز خواهد شد و قابلیت ثبت تصاویر ماکرو را خواهد داشت. امکان دارد این دستگاه به باتری ۶٬۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی مجهز شود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی نسخه‌ی اولترا پوکو F7 می‌توان به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. حتی احتمال دست‌یابی به استاندارد IP69 نیز وجود دارد، زیرا ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس که دستگاهی میان‌رده به‌شمار می‌رود گواهی IP69 را دریافت کرده است.

انتظار می‌رود ردمی K80 در کنار نسخه‌ی پرو این محصول رونمایی شود. به احتمال زیاد مدل پرو نیز از همان تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا حتی تراشه‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ الیت و نمایشگر مشابه بهره خواهد برد، اما امکان دارد در بخش‌هایی مانند سرعت شارژ و ظرفیت باتری با نسخه‌ی اولترا تفاوت داشته باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات