تأیید شد: آنر مجیک ۷ با اسنپدراگون ۸ الیت از راه می‌رسد

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
برآمدگی دوربین‌های آنر مجیک ۶ پرو
براساس اعلام آنر، گوشی‌های هوشمند سری مجیک ۷ این شرکت به تراشه‌ی قدرتمند و جدید اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهند شد.
تبلیغات

آنر به‌زودی از رابط کاربری جدید خود با نام MagicOS 9.0 رونمایی خواهد کرد. ازطرفی تأیید شده است که گوشی‌های سری آنر مجیک ۷ به تراشه‌ی جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت کوالکام مجهز خواهند شد.

طبق اعلام آنر، رابط کاربری MagicOS 9.0 و گوشی‌های سری مجیک ۷ از رندرینگ گرافیکی بلادرنگ NPU برای بازی‌های موبایل و اولین دستیار هوش مصنوعی روی دستگاه برای اکوسیستم باز بهره خواهند برد؛ اما این قابلیت‌ها دقیقاً به چه معنا هستند؟

توضیحات رسمی آنر تا حدودی مبهم به‌نظر می‌رسند؛ اما ظاهراً قرار است از هوش مصنوعی برای کاهش بار پردازشی گرافیک (GPU) استفاده شود که در نتیجه‌، شاهد کاهش دما و مصرف انرژی خواهیم بود. این فناوری همچنین نوید کیفیت بصری بهتری را می‌دهد. هنوز نمی‌دانیم ویژگی مذکور وضوح فریم‌های رندرشده با وضوح پایین‌تر را افزایش می‌دهد یا فریم‌های جدیدی تولید می‌کند. حتی امکان دارد هر دو مورد را به‌طور همزمان انجام دهد.

بهبود گرافیک بازی ها با فناوری آنر در رابط کاربری MagicOS 9
Honor

دستیار هوش مصنوعی YOYO در رابط کاربری MagicOS 9.0 گوشی آنر، کاربردهای متنوعی خواهد داشت که ازجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه‌ریزی سفر: شامل رزرو بلیط، مدیریت تقویم، مدیریت اعلان‌ها، انتقال فایل بین اپلیکیشن‌ها و موارد دیگر
  • مدیریت اشتراک‌ها: YOYO می‌تواند اشتراک‌های فعال با تمدید خودکار را شناسایی کند و لیستی از آن‌ها را نمایش دهد تا بتوانید مواردی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید، لغو کنید.
  • سفارش آنلاین: دستیار هوش مصنوعی YOYO حتی می‌تواند براساس عادت‌های کاربر، او را به‌طور مستقیم به صفحه‌ی سفارش آنلاین کافی‌شاپ محلی هدایت کند.
دستیار هوش مصنوعی آنر رYoyo
Honor

همکاری آنر با کوالکام فراتر از گوشی‌های هوشمند ادامه دارد. فناوری جدید این دو شرکت به نام MagicRing می‌تواند روی دستگاه‌های مختلف، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها کار کند و برخلاف نامش، حلقه‌ی هوشمند نیست؛ برای مثال، کامپیوترهای مجهز به ویندوز آرم که از تراشه‌ی اسنپدراگون استفاده می‌کنند، با قابلیت Cocreator ویندوز می‌توانند تصاویر باکیفیتی را براساس نقاشی‌های ساده بسازند. با MagicRing نیز می‌توانید ازطریق تبلت‌هایی مثل آنر مجیک پد ۲ به Cocreator دسترسی داشته باشید.

دکتر ری گو، مدیر ارشد بازاریابی آنر می‌گوید: «با همکاری کوالکام درحال تعریف اکوسیستم پیشگام هوش مصنوعی و متحول‌کردن تجربه‌ی کاربری برای عصر هوش مصنوعی هستیم. ما از معرفی اولین دستیار هوش مصنوعی برای یک اکوسیستم باز در صنعت و به‌کارگیری آن برای بازی‌ها با قدرت واحد پردازش عصبی (NPU) هیجان‌زده هستیم. به دوران هوش مصنوعی خودکار در موبایل خوش آمدید.»

طبق گزارش‌های اخیر، آنر تأیید کرده است که گوشی‌های سری مجیک ۷ این شرکت در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان ۱۴۰۳) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات