پوکو C75 با قیمت ۱۰۹ دلار به‌فروش می‌رسد؛ طراحی و تاریخ عرضه مشخص شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
وب‌گردی با پوکو F5 شیائومی
گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی جدید پوکو با نمایشگر ۶٫۸۸ اینچی و باتری ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

پس‌از فاش‌شدن اطلاعات گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی پوکو، این برند پوستر رسمی پوکو C75 را که شامل مشخصات و قیمت این گوشی می‌شود در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرد. باتوجه به پست پوکو در ایکس، C75 از ۲۵ اکتبر (۴ آبان) به‌طور رسمی روانه‌ی بازار خواهد شد.

طبق پوستر منتشرشده توسط پوکو، گوشی C75 به نمایشگر ۶٫۸۸ اینچی مجهز است. باتری ۵٬۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی میان‌رده‌ی جدید پوکو را برعهده دارد.

پوستر رسمی گوشی پوکو C75 منتشرشده توسط پوکو در شبکه‌ی اجتماعی ایکس
Poco

تصاویر رسمی منتشرشده از پوکو C75، طراحی گرد ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهند. پوکو تنها به دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرده‌ است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

پوکو گوشی C75 را با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در سه‌رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه خواهد کرد. قیمت گوشی پوکو مدل C75 در نسخه‌ی کانفیگ پایه ۱۰۹ دلار و در کانفیگ رم ۸ گیگابایتی ۱۲۹ دلار است.

باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده از گوشی پوکو C75، انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی از وضوح +HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد. احتمالاً پوکو از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G85 در این گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی استفاده کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات