گوشی‌های W25 و W25 Flip با طراحی متفاوت معرفی شدند؛ تاشدنی‌های سامسونگ ویژه بازار چین

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی W25 و W25 Flip
سامسونگ گوشی‌های تاشدنی گلکسی W25 و گلکسی W25 Flip را برپایه‌ی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ برای بازار چین معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ هر سال گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی W را به‌طور انحصاری برای بازار چین معرفی می‌کند. این گوشی‌ها براساس مدل‌های جهانی سری گلکسی زد ساخته می‌شوند؛ اما از طراحی لوکس‌تر، ویژگی‌های خاص و رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر بهره می‌برند. غول فناوری کره‌ی جنوبی رسماً از گلکسی W25 Flip مبتنی‌بر گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی W25 مبتنی‌بر نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ در وب‌سایت خود رونمایی کرد.

گلکسی W25 Flip و گلکسی W25 از پنل پشتی سرامیکی مشکی، فریم آلومینیومی طلایی و لولای بهبودیافته بهره می‌برند.

کپی لینک

گلکسی W25 Flip

گلکسی W25 Flip از نمایشگر اصلی ۶٫۷ اینچی و نمایشگر ثانویه‌ی ۳٫۴ اینچی بهره می‌برد. کاربران همچنین می‌توانند از والپیپرهای پویای انحصاری و دسترسی بدون‌ مشکل به اپلیکیشن‌ها لذت ببرند.

گلکسی W25 flip
Samsung

گلکسی W25 Flip به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است و از فوکوس خودکار پیشرفته مبتنی‌بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سوژه‌ها را برای ثبت عکس‌های بهتر تشخیص دهد. طبق ادعای سامسونگ، این دستگاه از زوم اپتیکال ۲ برابر نیز ارائه می‌دهد که نشان از قدرت بالای گوشی سامسونگ را در ثبت تصاویر دارد. از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی W25 Flip می‌توان به دستیار شخصی، ترجمه‌ی لحظه‌ای، رونویسی متن و نسل جدید بیکسبی اشاره کرد.

کپی لینک

گلکسی W25

گلکسی W25 برای بهره‌وری و سرگرمی از طراحی کلاسیک کتابی استفاده می‌کند. گوشی مذکور از نمایشگر اصلی ۸ اینچی و نمایشگر ثانویه‌ی ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد و درنتیجه امکان انجام چند کار همزمان و تجربه‌ای شبیه به تبلت را در حالت بازشده فراهم می‌کند. ضخامت این گوشی در حالت باز ۴٫۹ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۰٫۶ میلی‌متر است و ۲۵۵ گرم وزن دارد.

گلکسی W25
Samsung

گلکسی W25 سامسونگ مانند W25 Flip از طراحی ظریف با رنگ مشکی سرامیکی و طلایی بهره می‌برد و حس استفاده از کالای باکیفیت را به کاربر القا می‌کند. یکی از نکات مهم درمورد این محصول، دوربین اصلی فوق‌العاده‌ی ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

گلکسی W25 و W25 Flip
گلکسی W25 و W25 Flip

طبق اطلاعات سایت رسمی سامسونگ، هر دو گوشی گلکسی W25 و گلکسی W25 فلیپ از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ الی گلکسی بهره می‌برند که نسبت‌ به نسل قبلی خود عملکرد بسیار بهتری ارائه می‌دهد. این تراشه با فرایند ۳ نانومتری ساخته شده است و از نظر عملکرد و مصرف انرژی به‌ترتیب ۴۵ درصد و ۴۴ درصد بهتر از نسل قبلی خود عمل می‌کند. تراشه‌ی مذکور همچنین عمر باتری را افزایش می‌دهد و عملکرد سریع‌تر و روان‌تر را تضمین می‌کند. اسنپدراگون ۸ الیت ویژگی‌های هوش مصنوعی بهتری نسبت‌ به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد و امکان انجام روان چند کار همزمان و اتصال بهتر و سریع‌تر را فراهم می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات