سامسونگ برای اولین‌بار نسخه 5G گلکسی A06 را به خانواده اقتصادی خود اضافه می‌کند

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
جنس بدنه و طراحی گلکسی A06
گلکسی A06 5G اولین گوشی اقتصادی سامسونگ خواهد بود که از اینترنت 5G بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ به‌زودی اولین نسخه‌ی 5G گوشی‌ های اقتصادی سری گلکسی A0X را معرفی خواهد کرد. این سری تاکنون فقط مدل‌های 4G را ارائه داده است.

گوشی گلکسی A06 و مدل قبلی آن گلکسی A05 با پردازنده‌ی Helio G85 مدیاتک عرضه شدند که تنها از ارتباط 4G پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، غول فناوری کره‌ای قصد دارد پشتیبانی از 5G را به این سری اضافه کند. گوشی A06 5G برای اولین‌بار قابلیت اتصال 5G را به سری A0X گوشی سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد.

A06 5G در پایگاه داده‌ی GSMA با شماره مدل‌های SM-A066B/DS و SM-A066M/DS ظاهر شده است. هنوز مشخصات کامل این گوشی مشخص نیست؛ اما بیشتر ویژگی‌ها احتمالاً مشابه مدل گلکسی A06 4G خواهند بود.

ارتباط 4G در حال منسوخ‌شدن است و بسیاری از کاربران اکنون به‌دنبال گوشی‌هایی هستند که بتوانند سرعت‌های بیشتر از 5G را پشتیبانی کنند. با ارائه‌ی گلکسی A06 5G، سامسونگ امیدوار است امکان خرید گوشی با قابلیت ارتباط 5G را به کاربران حساس به قیمت ارائه دهد.

علاوه‌بر این، استفاده از پردازنده‌ی 5G به گوشی اجازه می‌دهد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری دریافت کند و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

تاریخ دقیق عرضه‌ی گلکسی A06 5G هنوز تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی اطلاعات بیشتری را به‌اشتراک بگذارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات