بنچمارک گوشی قدرتمند ریلمی GT7 Pro با اسنپدراگون ۸ الیت رؤیت شد

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی ریلمی GT7 Pro رنگ نارنجی در سطح سیاره‌ی مریخ
گوشی جدید ریلمی موفق شد امتیازهای چشم‌گیری در گیک‌بنچ به‌دست آورد.
تبلیغات

گوشی مورد انتظار ریلمی GT 7 پرو که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت استفاده می‌کند، در بنچمارک گیک‌بنچ ۶ مشاهده شده است.

براساس آخرین نتایج گیک‌بنچ ۶٫۳٫۰، گوشی ریلمی GT 7 پرو در آزمایش‌ تک‌هسته‌ای امتیاز ۳٬۱۷۸ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۹٬۵۵۸ را کسب کرده است. برای مقایسه، گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S25 اولترا، در بنچمارک مشابه به امتیازهای تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای ۳٬۰۶۹ و ۹٬۰۸۰ دست یافت.

بنچمارک ریلمی gt 7 پرو
Geekbench

پردازنده‌ی سه نانومتری اسنپدراگون ۸ الیت که قلب تپنده‌ی ریلمی GT 7 پرو را تشکل می‌دهد، از هشت هسته با معماری اختصاصی اوراین تشکیل شده است که ۶ هسته‌ی آن در فرکانس ۳٫۵۳ گیگاهرتز و دو هسته‌ی پرقدرت آن در فرکانس ۴٫۳۲ گیگاهرتز عمل می‌کنند.

گوشی ریلمی GT 7 پرو دارای نمایشگر ۶٫۷۸ اینچ با وضوح ۲٬۷۸۰ × ۱٬۲۶۴، نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت است. علاوه‌براین، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در زیر نمایشگر این گوشی، امنیت بیشتری را فراهم می‌کند.

Realme GT 7 Pro یکی از اولین دستگاه‌ها در چین خواهد بود که با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می‌شود و با ۸ تا ۲۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد شد. این گوشی باتری بزرگ ۶٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات را در خود جای داده است.

ریلمی GT 7 پرو اولین مدل از گوشی ریلمی خواهد بود که با اندروید ۱۵ و رابط کاربری Realme UI 6 عرضه می‌شود. همچنین دارای فرستنده‌ی IR، فریم میانی فلزی و گواهی‌های IP68 و IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

امکان خرید گوشی جدید ریلمی از ۴ نوامبر (۱۳ آبان) در چین و یک ماه بعد از آن در سطح جهانی فراهم خواهد شد. این گوشی در سه رنگ نارنجی، تیتانیوم ستاره‌ای و سفید عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات