گارانتی هیجانانگیز «سامسونگ کر پلاس» وارد یک کشور جدید شد
گارانتی سامسونگ +Care در بسیاری از مناطق بهعنوان سرویسی رایج شناخته میشود؛ اما دسترسی به این گارانتی در بازارهای مختلف، متفاوت است و مشمول سیاستهای خاص هر منطقه میشود. سامسونگ امروز اعلام کرد که از این پس، دارندگان دستگاههای منتخب در کشور سوئیس نیز میتوانند از خدمات «کر پلاس» بهرهمند شوند.
بر اساس بیانیهی رسمی سامسونگ، مشتریان در سوئیس اکنون میتوانند هنگام خرید دستگاههای منتخب سری گلکسی S و گلکسی Z یا تب S از فروشگاه آنلاین رسمی، برای اشتراک +Samsung Care درخواست دهند. مشتریانی که دستگاهها را از خردهفروشیهای رسمی سامسونگ خریداری میکنند میتوانند تا ۶۰ روز پس از خرید، بهصورت آنلاین برای گارانتی +Care ثبتنام کنند.
گارانتی +Care، آسیبهای تصادفی از جمله شکستگی صفحهنمایش و آسیب ناشی از تماس با آب را پوشش میدهد. مشتریان میتوانند سالانه تا دو مورد درخواست تعمیر یا تعویض دستگاه خود را داشته باشند.
گارانتی سامسونگ +Care در دو سطح پایه و پریمیوم ارائه میشود. سطح پریمیوم افزونبر پوشش خسارات یادشده شامل بیمهی سرقت نیز میشود.
هزینهی اشتراک سالانهی +Care بسته به مدل دستگاه و سطح انتخابی متفاوت است و از ۴۹ فرانک سوئیس (معادل ۵۵ دلار آمریکا) آغاز میشود.