قیمت Apple Studio Display می‌تواند به‌راحتی تا ۲۵۰۰ دلار افزایش پیدا کند

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر قصد دارید گزینه‌های اضافی برای Apple Studio Display بخرید، باید بدانید که قیمت آن می‌تواند به‌راحتی از ۱,۵۹۹ به ۲,۴۵۸ دلار صعود کند.
تبلیغات

اپل استودیو دیسپلی جدید را با قیمت ۱,۵۹۹ دلار عرضه کرد؛ اما برخی از آپشن‌های موجود می‌توانند این قیمت را بیشتر کنند. بسته به کاربری شما، شاید نیاز باشد گزینه‌های بیشتری بخرید و استفاده کنید و همین مسئله باعث افزایش قیمت می‌شود.

به‌گزارش اپل اینسایدر، اپل در رویداد ۸ مارس صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی 5K جدید خود را رونمایی و آن را جایگزینی با وضوح کمتر و قیمتی ارزان‌تر برای Pro Display XDR معرفی کرد. به‌علاوه، مانیتور جدید پایه دارد؛ یعنی که اپل احتمالاً به انتقاداتی که از گزینه‌های پایه پرهزینه‌ی Pro Display XDR شده، واکنش نشان داده است. نکته‌ی مهم این است که اپل استودیو دیسپلی با آداپتور VESA یا پایه‌ی قابل‌تنظیم ارائه می‌شود؛ درنتیجه، خریداران باید در زمان خرید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

همچنین، آپشن‌های دیگری هم برای پایه و هم خود نمایشگر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید. این کار را باید با‌‌توجه‌به ستاپ کلی خود، به‌ویژه محیطی که در آن کار خواهید کرد، انجام دهید.

ویرایش عکس با مانیتور استودیو دیسپلی اپل

به‌عنوان مثال، اگر در اتاق ویرایش ویدئو تاریکی قرار دارید، ممکن است گزینه‌های مختلف تفاوت چندانی ایجاد نکنند. بااین‌حال، این دستگاه در محل کاری با نورهای روشن و اتاقک‌های پلان باز به‌طور درخورتوجهی تابش نور صفحه‌ی بیشتری خواهد داشت. اپل راه‌حلی برای آن ارائه داده و آن این است که می‌توانید اپل استودیو دیسپلی را با شیشه‌ی نانوبافت این شرکت بخرید. این امر تابش نور صفحه را بسیار کاهش و قیمت آن را به ۱,۸۹۹ دلار افزایش می‌دهد.

گزینه‌های دیگر عمدتاً روی پایه متمرکز هستند. شاید پایه‌های استاندارد برای شما مناسب نباشند و دنبال گزینه‌ای باشید که بتوانید ارتفاع آن را نیز تنظیم کنید. در این صورت، اپل به فکر شما نیز بوده است؛ زیرا «پایه قابل‌تنظیم شیب و ارتفاع» را طراحی کرده تا بتوان به‌کمک آن دستگاه‌ را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که بدون مشکل روبه‌روی صورت قرار بگیرد. با انتخاب چنین گزینه‌ای، قیمت اپل استودیو دیسپلی به ۱,۹۹۹ دلار می‌رسد. بنابراین، اگر در محل کار شما نور زیاد و میزها کوتاه است، علاوه‌بر خود نمایشگر باید گزینه‌های یادشده را بخرید. هزینه‌ی کلی تا به اینجا ۲,۲۹۹ دلار شده است.

کابل‌ها را فراموش نکنید

جدیدترین مانیتور اپل با Apple Thunderbolt در جعبه عرضه می‌شود و این کابلی است که می‌تواند برای بیشتر کاربران کافی باشد. بااین‌حال، Thunderbolt ارائه‌شده کمی بیش از سه فوت طول دارد؛ درنتیجه احتمالاً عده‌ای به این نتیجه می‌رسند که باید کابل بلند‌تری به دستگاه خود متصل کنند.

اپل برای تسهیل کار استودیوها و کاربرانی که ستاپ آن‌ها به کابل بلندتری نیاز دارند، سیم جدید ۱٫۸ متری Thunderbolt 4 Pro را با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌کند. این شرکت در حال ارائه‌ی نسخه‌ی جدید ۳ متری با قیمت ۱۵۹ دلار است؛ البته می‌توانید به‌جای تاندربولت ۱٫۸ متری، Belkin Thunderbolt 3 را بخرید که ۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

روی‌هم‌رفته، برای داشتن اپل استودیو دیسپلی با بافت نانو و پایه‌ای که می‌توان شیب و ارتفاع آن را تنظیم کرد، به‌علاوه‌ی کابل ۳ متری اپل که هنوز عرضه نشده، باید ۲,۴۵۸ دلار هزینه کرد که حدود ۵۰۰ دلار بیشتر از مک استودیو پایه‌ است. البته این قیمت با فرض این موضوع است که سیستم شما به نمایشگر ۲۷ اینچی نیاز دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات