مانیتور ۲۴ اینچی MSI نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز دارد

شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر پوستر مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2
MSI از مانیتور گیمینگ ۲۳٫۸ اینچی جدیدی با نام G244PF E2 رونمایی کرده است که از ۱۶٫۷ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

معرفی مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2 خبر خوبی برای گیمرها است؛ چرا که این مانیتور ۲۳٫۸ اینچی زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی دارد و با قیمت منطقی در دسترس قرار می‌گیرد.

مانیتور گیمینگ جدید MSI از فناوری Adaptive-Sync برای کاهش لگ و تأخیر در صفحه بهره می‌برد. مانیتور G244PF E2 وضوح Full HD دارد و پنل آن از نوع LCD است.

تصویر نمایشگر مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2
تصویر پشت مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2
تصویر گوشه‌ی مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2
تصویر کناری مانیتور گیمینگ MSI G244PF E2

قابلیت حذف نور آبی و نایت‌ ویژن (Night Vision) در مانیتور گیمینگ MSI،‌ مانع اذیت شدن چشم می‌شود و آن را به‌ انتخاب مناسبی برای گیمرهایی که در شب بازی می‌کنند، تبدیل می‌کند. مانیتور گیمینگ G244PF E2 روشنایی ۲۵۰ نیت دارد و از ۱۶٫۷ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

به‌گفته‌ی MSI، مانیتور گیمینگ جدید این شرکت زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد و هم به‌صورت افقی و هم به‌صورت عمودی دید کامل گیمر را فراهم می‌کند. پایه‌ی مانیتور گیمیگ G244PF E2 امکان تنظیم شیب و چرخش را فراهم می‌کند.

مانیتور گیمینگ ۲۳٫۸ اینچی MSI دو درگاه HDMI 2.0b، یک درگاه DisplayPort 1.2a و یک درگاه هدفون دارد. قیمت مانیتور ام اس آی اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود از قیمت مانیتور MSI G244F E2 ارزان‌تر باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات