مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ با تنوع بسیار بالا از راه رسیدند

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ از نمای جلو
سامسونگ نسل جدید مانیتورهای خود را با قابلیت‌های هوش مصنوعی و نمایشگرهای باکیفیت رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ مانیتورهای ۲۰۲۴ خود را معرفی کرد. این مانیتورها در قالب سه‌ سری Odyssey OLED و Smart و ViewFinity عرضه می‌شوند.

جدیدترین مانیتور سامسونگ از سری Odyssey در دو مدل G6 (G60SD) و G8 (G80SD) عرضه می‌شوند. مدل G8 نمایشگر ۳۲ اینچی ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و مدل G6 نمایشگر ۲۷ اینچی ۳۶۰ هرتزی با وضوح QHD و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه دارد.

مانیتور Odyssey سامسونگ مدل ۲۰۲۴ از نمای جلو
Samsung

مانیتورهای سری Odyssey از نمایشگر اولد و نسل سوم تراشه‌ی هوش مصنوعی NQ8 (در مدل G8) بهره می‌برند؛ همان تراشه‌ای که در تلویزیون‌ های 8K سامسونگ به‌ کار رفته است و می‌تواند هنگام استفاده از Gaming Hub وضوح تصاویر را به 4K ارتقاء دهد.

مانیتورهای Odyssey از فناوری +Safeguard بهره می‌برند که از سوختگی پیکسل‌ها جلوگیری می‌کند. نمایشگر ضدانعکاس سری Odyssey روشنایی ۲۵۰ نیت دارد و از فناوری‌های FreeSync پشتیبانی می‌کند.

مانیتور Smart سامسونگ مدل ۲۰۲۴ از نمای جلو
Samsung

مانیتورهای سری Smart در مدل‌های M5 (M50D) و M7 (M70D) و M8 (M80D) عرضه می‌شوند. مدل M8 نمایشگر ۳۲ اینچی 4K دارد و از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

M7 در دو اندازه‌ی ۳۲ و ۴۳ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد. M7 نمایشگر 4K با روشنایی ۳۰۰ نیت و زمان‌ پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

M5 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد و نمایشگری با وضوح FHD، روشنایی ۲۵۰ نیت و زمان‌ پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

مانیتور Viewfinity سامسونگ مدل ۲۰۲۴ از نمای جلو
Samsung

سری ViewFinity در مدل‌های S8 (S80D) و S8 (S80UD) و S7 (S70D) و S6 (S60D) و S6 (S60UD) عرضه می‌شود. S8 در مدل‌‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی و S7 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌گیرند. این مدل‌ها از نمایشگر 4K با روشنایی ۳۵۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برند.

مانیتور S6 در مدل‌های ۲۴ و ۲۷ و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود و به نمایشگر ۱۰۰ هرتزی با وضوح QHD و روشنایی ۳۵۰ نیت مجهز است. قیمت مانیتور های جدید سامسونگ هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات