مانیتور ۳۲ اینچی 4K و ۱۴۴ هرتزی بنکیو معرفی شد؛ انتخاب ایدئال کنسول‌گیمرها

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور بنکیو مدل Mobiuz EX321UX
بنکیو به‌تازگی از مانیتور گیمینگی پرده برداشته است که مشخصات چشمگیری حتی برای کاربران حرفه‌ای دارد.
تبلیغات

بنکیو مانیتور Mobiuz EX321UX را با مشخصات فنی قدرتمند رونمایی کرد. این مانیتور با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی و وضوح 4K و پشتیبانی از eARC، مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد.

مانیتور بنکیو مدل Mobiuz EX321UX از فناوری اختصاصی BenQ با نام PixSoul Engine استفاده می‌کند که با هوش مصنوعی، روشنایی و کنتراست را به‌صورت لحظه‌ای تنظیم می‌کند. این مانیتور با داشتن سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت USB-C با توان ۶۰ وات و یک پورت DP 2.1 که توانایی انتقال دیتای 4K 144 هرتز ۱۰ بیت را دارد، تنوع کاملی از پورت‌ها را ارائه می‌کند.

مانیتور بنکیو مدل Mobiuz EX321UX
مانیتور بنکیو مدل Mobiuz EX321UX

همچنین، Mobiuz EX321UX طیف وسیعی از رنگ‌ها را می‌تواند نمایش دهد. این مانیتور برای داشتن تجربه‌ی گیمینگ کاملاً فراگیر که برای اجرای بازی‌های AAA ایدئال است، از طیف رنگی گسترده‌ای با پوشش ۹۹ درصدی از Adobe RGB و ۹۹ درصدی از DCI-P3 و Display P3 بهره می‌برد.

مانیتور بنکیو Mobiuz EX321UX با قابلیت نمایش طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها، ۱۱۵۲ ناحیه‌ی روشن‌کردن موضعی دارد که به کنترل دقیق نور و نمایش رنگ‌های زنده‌تر و دقیق‌تر در حالت‌های مختلف بازی کمک می‌کند. بنکیو قیمت مانیتور جدید ۳۲ اینچی خود را ۱۱۹۹٫۹۹ دلار اعلام کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات