مانیتورهای نسل جدید HP با قابلیت‌های رده‌بالا رونمایی شدند

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
مردی درحال تنظیم وب‌کم مانیتور 534pm اچ‌پی
اچ‌پی از نسل جدید مانیتورهایش در بازه‌های قیمتی مختلف و قابلیت‌های رده‌بالا رونمایی کرد.
تبلیغات

HP مانیتورهای جدید سری ۵ پرو را معرفی کرد. این مانیتورها که به هوش مصنوعی مجهز هستند، در اندازه‌های مختلف از ۲۴ تا ۳۴ اینچ دردسترس قرار می‌گیرند.

سه مدل پرچمدار 524pm و 527pm و 534pm به‌لطف وب‌کم پنج مگاپیکسلی، سیستم صوتی پیشرفته، درگاه USB-C، سیستم حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی و تشخیص حضور کاربر (HPD)، از سایر مدل‌ها متمایز می‌شوند.

مردی درحال کار با مانیتور اچ‌پی 527pm
HP

مدل ۳۴ اینچی 534pm پنل نمایشگر خمیده از نوع VA با وضوح WQHD و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد که ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و برای انجام چند کار همزمان و پروژه‌های مختلف ایدئال است.

مدل 527pm از نمایشگر ۲۷ اینچی IPS LCD با وضوح QHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد و ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مدل ۲۴ اینچی 524pm به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه، با پنل IPS، وضوح FHD، روشنایی ۳۵۰ نیت و پوشش‌دهی ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB به‌استقبال کاربر می‌رود.

هر سه مانیتور اچ پی دارای نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و زمان‌ پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه هستند و از لایه‌ی ضدانعکاس برای نمایشگر بهره می‌برند.

پسر جوان درحال کار با مانیتور اچ‌پی 527pm
HP

برای مانیتورهای جدید اچ‌پی درگاه‌های HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4، دو درگاه USB-C، سه درگاه USB-A و درگاه RJ45 در کنار جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در نظر گرفته شده است.

مدل ۳۴ اینچی 534pm از قابلیت تصویردرتصویر (PiP) و تصویر کنار تصویر (PbP) پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که دو مدل کوچک‌تر فاقد این قابلیت‌ها هستند.

مدل‌های ۲۳٫۸ اینچی 524pf و 524pn و 524pu سه مدل دیگر از سری مانیتورهای ۵ پرو هستند که در وضوح، تعداد درگاه‌ها و چند قابلیت دیگر از هم متمایز می‌شوند.

قیمت مانیتور جدید 524pf به حدود ۱۹۲ دلار می‌رسد تا ارزان‌ترین مانیتور اچ‌پی با وضوح FHD، نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز، پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB و درگاه‌های DP 1.2 و HDMI 1.4 و USB-A باشد.

مدل 524pn به‌جز نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح بالاتر +FHD مشخصات مشابهی با 524pf دارد. مانیتورهای ۲۷ اینچ سری 5 Pro از جمله مدل‌های 527pq و 527pu نیز با تعداد و نوع درگاه‌ها و قابلیت‌های کنترل از راه دور متمایز می‌شوند.

قیمت مدل 527pq به ۲۷۴ دلار می‌رسد و به پنل IPS LCD با دقت و نرخ نوسازی مشابه سایر مانیتورهای نام‌برده مجهز است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات