مانیتور ۱۶۵ هرتز 4K MiniLED جدید TCL گران‌قیمت، اما بسیار ارزشمند است

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL Thunderbird U9 با پس زمینه گیمینگ
مانیتور ۲۷ اینچی تاندربیرد U9 با تأخیر یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز انتخاب مناسبی برای گیمرها است.
تبلیغات

برند TCL مانیتور ۲۷ اینچ ۱۶۵ هرتزی گیمینگ خود با نام تاندربیرد U9 را رونمایی کرد. این مانیتور گیمینگ وضوح ۲٬۱۶۰ در ۳٬۸۴۰ پیکسل دارد. به‌گفته‌ی TCL، تاندربیرد U9 عمق رنگ ۱۰ بیت (۸ بیت همراه با قابلیت FRC) بهره می‌برد.

مانیتور گیمینگ MiniLED جدید TCL به پنلی با نور پس‌زمینه‌ی LED مجهز است که ۲٬۳۰۴ ناحیه‌ی را پوشش می‌دهد. این پنل با کنترل دقیق روشنایی برای بازی مناسب است. تاندربیرد U9 روشنایی ۱٬۶۰۰ نیت دارد و از تکنولوژی HDR هم پشتیبانی می‌کند.

پوستر رسمی جزئیات miniLED مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL Thunderbird U9 با پس زمینه مشکی
پوستر رسمی جزئیات نرخ تازه سازی مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL Thunderbird U9 رنگ مشکی

نسبت کنتراست استاتیک مانیتور گیمینگ TCL تاندربیرد ۴٬۰۰۰:۱ است و از نسبت کنتراست پویای ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ بهره می‌برد. به‌لطف فناوری QD Quantum Dot Wide Color Gamut، تاندربیرد U9 نزدیک‌ به ۹۵ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه‌ای مانیتور گیمینگ جدید TCL کار را برای گیمرهای شوتر آسان می‌کند. تاندربیرد U9 از فناوری FreeSync Premium و G-Sync برای کاهش تأخیر بهره می‌برد.

TCL در مانیتور تاندربیرد U9 از دو اسپیکر با توان ۳ وات استفاده کرده‌ است. این مانیتور گیمینگ به دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DP 1.4، درگاه USB-C، دو درگاه USB-A 3.0، یک درگاه USB-B 3.0 و درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز است.

کاربران می‌توانند از کلید KVM مانیتور جدید TCL برای کنترل بین دو کامپیوتر و لوازم جانبی استفاده کنند. قیمت مانیتور تی سی ال مدل تاندربیرد U9 نزدیک‌ به ۵۲۰ دلار است و در فروشگاه اینترنتی چینی JD فروخته می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات