مانیتور ۱۰۰ هرتز جدید ردمی با قیمت ۷۲ دلار معرفی شد

شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی نسخه‌ی جدید مانیتور شیائومی ردمی A24 قرارگرفته روی میز
شیائومی نسخه‌ی جدید مانیتور ۲۳٫۸ اینچی ردمی A24 را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز رونمایی کرد.
تبلیغات

سال گذشته، ردمی مانیتور ۲۳٫۸ اینچی A24 را با قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد. امسال، این شرکت از نسخه‌ی جدید این مانیتور با پایه‌ی ارتقایافته پرده برداشته است. نسخه‌ی جدید مانیتور شیائومی ردمی A24 از پایه‌ی چندمنظوره با قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع و چرخش مانیتور بهره می‌برد.

طبق مشخصات مانیتور ردمی A24 در فروشگاه آنلاین JD، این مانیتور ۲۳٫۸ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ عرضه خواهد شد. شیائومی از پنلی با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز در این مانیتور استفاده کرده‌ است.

وکتور رسمی نسخه‌ی جدید مانیتور شیائومی ردمی A24 قرارگرفته از کنار
Redmi

شیائومی می‌گوید که این مانیتور از ۱۶٫۷ میلیون رنگ و ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. به‌لطف تأخیر ۶ میلی‌ثانیه‌ای و نسبت کنتراست هزار به یک مانیتور ردمی A24، این مانیتور می‌تواند برای گیمرها هم انتخاب مناسبی باشد.

قطر ۱۶٫۸ میلی‌متری مانیتور ردمی A24 و نسبت ۹۴ درصدی نمایشگر به بدنه‌‌ی آن در پنل جلویی باعث لذت‌بخش‌‌بودن تماشای محتوا در آن می‌شود.

مانیتور جدید ردمی A24 از درگاه HDMI و درگاه DP 1.4 و درگاه برق DC بهره می‌برد. قیمت مانیتور شیائومی مدل ردمی A24 نزدیک‌ به ۷۲ دلار است که از قیمت مانیتور شرکت‌های دیگر مانند قیمت مانیتور سامسونگ و قیمت مانیتور بنکیو مقرون‌به‌صرفه‌ است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات