نوکیا، برند ویتینگز را کمتر از یک سال پیش و با قیمت ۱۹۲ میلیون دلار خریداری کرده بود؛ اما مدیران این برند فنلاندی قصد دارند عنوان Nokia را جایگزین برند یادشده کنند. به این ترتیب، به عنوان مثال ساعتهای هوشمند Activité برند ویتینگز از این به بعد با عنوان Nokia Activité به بازار عرضه خواهند شد.
در سیاستهای جدید نوکیا، قسمت اعظمی از مشخصههای سختافزاری محصولات ارائه شده در قالب برند ویتینگز بدون تغییر خواهد ماند؛ اما بهروزرسانی ویژهای برای نرمافزار Health Mate نوکیا عرضه خواهد شد. علاوه بر این، سری جدید دستگاههای الکترونیکی مرتبط با رهگیری وضعیت سلامت کاربران، در دسته محصولات پایین رده توسط نوکیا به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که مسئولان نوکیا توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه نکردهاند.
این تغییر برند که از تابستان پیش رو عملی خواهد شد، همسو با سیاستهای نوکیا به منظور حضور جدیتر در این سطح از بازار، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح دستگاههای الکترونیکی انجام خواهد شد.
نظرات