سامسونگ انتشار One UI 5 را پیش از آغاز ۲۰۲۳ تکمیل می‌کند

چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
وان یو آی ۵
سامسونگ می‌گوید قبل از فرا رسیدن سال ۲۰۲۳، فرآیند انتشار رابط کاربری One UI 5 را برای گوشی‌های گلکسی تکمیل می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در زمینه‌ی انتشار سریع به‌روزرسانی‌های جدید اندروید عملکرد بهتری نسبت‌به سایر شرکت‌ها دارد. غول کره‌ای فناوری در ماه‌های اخیر انتشار رابط کاربری One UI 5 (بر پایه‌ی اندروید ۱۳) را شروع کرده است و اکنون نه‌تنها گوشی‌های پرچمدار بلکه برخی از گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ به رابط کاربری جدید مجهزند.

سامسونگ در بیانیه‌ای می‌گوید سرعت انتشار One UI 5 از تمامی رابط‌های کاربری قبلی این شرکت بالاتر بوده است. این شرکت می‌گوید در کمتر از دو ماه توانست One UI جدید را برای بیش از ۴۶ دستگاه منتشر کند.

سامسونگ می‌گوید انتشار One UI 5 را تا پیش از فرا رسیدن سال جدید میلادی تکمیل می‌کند. با احتساب امروز، تنها سه روز به آغاز سال ۲۰۲۳ باقی مانده است.

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5 را در ابتدا برای گوشی‌های پرچمدارش منتشر کرد و زمان زیادی نگذشته بود که شاهد انتشار این رابط کاربری برای دستگاه‌های میان‌رده، دستگاه‌های تاشدنی و دستگاه‌های اقتصادی بودیم. حتی شماری از گوشی‌های سری گلکسی M نیز به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده‌اند.

بررسی One UI 5.0؛ طراحی و قابلیت‌های سامسونگ در اندروید ۱۳
بررسی One UI 5.0؛ طراحی و قابلیت‌های سامسونگ در اندروید ۱۳
مطالعه '10

پوسته‌ی سفارشی جدید سامسونگ شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل را بیش از پیش ممکن می‌کند، ویجت‌های جدیدی دارد و می‌تواند متن را از تصاویر استخراح کند. زومیت پیش‌تر One UI 5 را زیر ذره‌بین برده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات