نسخه‌ بتا One UI 6 به‌زودی برای خانواده گلکسی S23 منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
مولتی تسکینگ در گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra
سامسونگ نسخه بتا رابط‌ کاربری One UI 6 را در هفته سوم ماه ژوئیه برای جدیدترین پرچم‌دارهای خود عرضه می‌کند.
تبلیغات

کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ مشتاقانه منتظر تجربه‌ی اندروید ۱۴ هستند؛ از آن جایی که گوگل امسال نسخه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید ۱۴ بتا را زودتر از سال قبل منتشر کرده است، انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل مرداد ماه (هفته‌ی سوم جولای) به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای پرچم‌دارهای سری گلکسی S23 منتشر کند.

گزارش‌های منتشر شده از سطح پایداری قابل قبول در نسخه بتا ۳ از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ حکایت دارند؛ بنابراین سامسونگ می‌تواند از این نسخه برای پوسته‌ی One UI 6 استفاده کند. کره‌ای‌ها از چند روز پیش، به‌روزرسانی برنامه‌های اختصاصی خود به‌منظور پشتیبانی از One UI 6 را شروع کرده‌اند.

بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ در هفته‌ی سوم جولای به‌روزرسانی نسخه‌ی بتا One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های خانواده Galaxy S23 منتشر می‌کند و سایر گوشی‌ها هم به‌تدریج این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

ماه مرداد برای سامسونگ ماه شلوغی خواهد بود؛ چرا که گوشی‌های تاشدنی جدید غول کره‌ای هم در پنجم مرداد (۲۷ ژوئیه) معرفی خواهند شد.

انتشار نسخه‌ی بتا One UI 6 زودتر از روز موعود، نوید انتشار نسخه‌ی عمومی و اصلی اندروید ۱۴ قبل از پایان سال ۲۰۲۳ برای سایر گوشی‌های سامسونگ را می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات