قابلیت جادویی گلکسی S24 به گوگل پیکسل ۷ اضافه شد

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگر پیکسل ۷ پرو
قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی پرچمداران سامسونگ به گوشی‌های نسل قبل گوگل اضافه شدند.
تبلیغات

گوگل هر سه ماه یک بار ویژگی‌های جدیدی برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌کند. قابلیت جدید Circle to Search که اولین‌بار در گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا معرفی شد، اکنون برای پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در دسترس است.

براساس بیانیه‌ی رسمی، شیوه‌ی کار قابلیت یادشده در گوشی گوگل درست مانند گوشی سامسونگ است. با نگه داشتن دکمه‌ی Home می‌توانید دور سوژه‌ی مورد نظر خود در تصویر یک دایره بکشید و اطلاعات مربوط به آن را از گوگل دریافت کنید.

کاربران گوشی‌های پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو، پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و پیکسل فولد، می‌توانند ویدیوهای ۱۰ بیتی HDR را در ریلز اینستاگرام و عکس‌های اولترا HDR را در فید خود به اشتراک بگذارند.

دو گوشی پیکسل از نمای جلو درحال نمایش صفحه‌ی Call Screen

قابلیت دیگری به نام Call Screen وجود دارد که هنگامی که تماسی دریافت می‌کنید و نمی‌توانید به آن پاسخ دهید، با استفاده از دستیار گوگل اسیستنت می‌توانید گفت‌وگویی به‌صورت متنی با طرف مقابل در صفحه‌ی تماس گوشی داشته باشید. این قابلیت تنها در آمریکا و برای گوشی‌های پیکسل ۶ به‌ بعد فعال است.

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ی اپلیکیشن در گوگل پیکسل

اشتراک‌گذاری صفحه‌‌ی اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهد به‌جای کل صفحه‌نمایش تنها یک اپلیکیشن خاص را زمانی که در تماس ویدیویی حضور دارید، به اشتراک بگذارید. این قابلیت برای گوشی‌های پیکسل 5a، تبلت پیکسل و محصولات جدیدتر گوگل در دسترس است.

قابلیت Connected Device در گوشی گوگل پیکسل

در صفحه‌ی تنظیمات دستگاه‌های متصل (Connected Devices)، حالا جفت شدن سریع دستگاه‌های مورد استفاده بسیار ساده‌تر شده است و می‌توانید از Fast Pair برای اتصال استفاده کنید.

افزونه‌ی جدید Google Docs ویرایش فایل در تبلت پیکسل

به‌لطف افزونه‌ی جدید Google Docs می‌توانید با استفاده از انگشت یا قلم، حاشیه‌نویسی‌های مختلفی را به‌صورت دست‌نویس به یک سند یا تکلیف اضافه کنید. می‌توان رنگ‌ها و هایلایت‌های مختلفی برای قلم انتخاب کرد.

در تبلت پیکسل به هنگام فعال‌ شدن ورودی صدا، صفحه‌کلید Gboard به یک نوار ابزار تبدیل می‌شود که برای انجام چندوظیفگی فضای کمتری از نمایشگر را اشغال می‌کند.

پیکسل واچ ۲۰۲۲ تعداد زیادی قابلیت جدید دریافت می‌کند که سال گذشته برای پیکسل واچ ۲ معرفی شده بودند. یکی از این قابلیت‌ها Pace Training است که به شما امکان می‌دهد در تمرین ورزشی، سرعت هدف برای خود تعیین کنید. با قابلیت Heart Zone Training می‌توانید بفهمید که هر حالت ضربان قلب شما چه مدت طول می‌کشد.

دو گوشی پیکسل واچ از نمای جلو

به‌لطف به‌روزرسانی جدید، رابط بخش تمرین‌ها به‌طور کامل بازطراحی می‌شود و قابلیت توقف خودکار و شروع خودکار تمرین‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Fitbit Relax برای راهنمایی شما به‌منظور تمرینات تنفسی در دسترس است؛ همچنین گوگل مپس در Wear OS حالا می‌تواند مسیرهای حمل‌ونقل عمومی را در ساعت هوشمند گوگل به شما نشان دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات