با بتای جدید macOS Sequoia 15.1 قابلیت درگ اند دراپ فایل به آیفون میرورینگ اضافه شد

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
میرور آیفون روی مک
با انتشار بتای پنجم macOS Sequoia 15.1، قابلیت درگ اند دراپ فایل به آیفون میرورینگ اضافه شد.
تبلیغات

بتای جدید macOS Sequoia 15.1 قابلیت درگ اند دراپ فایل را به آیفون میرورینگ اضافه کرده است. با نصب بتای پنجم سیستم‌های عامل iOS 18.1 و macOS 15.1 می‌توانید فایل‌ها را از آیفون به مک یا بالعکس انتقال دهید.

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز، قابلیت آیفون میرورینگ انتقال فایل بین دستگاه‌ها را ساده‌تر می‌کند؛ زیرا حتی زمانی که آیفون قفل و در حال شارژشدن باشد نیز کار می‌کند. برای استفاده از این ویژگی، پس از نصب نسخه‌ی بتای پنجم باید قابلیت iPhone‌ Mirroring را فعال کنید.

با کشیدن فایلی مانند عکس از مک به اپلیکیشن بازشده‌ی Photos در آیفون، انتقال فایل به‌طور خودکار انجام خواهد شد. همچنین برای انتقال فایل‌های PDF، کافی است اپلیکیشن Files را باز کرده و سپس فایل PDF مورد نظر را از دستگاه مک به آیفون با درگ اند دراپ انتقال دهید. فرایند انتقال فایل از آیفون به مک نیز به همین سادگی صورت می‌گیرد.

قابلیت جدید آیفون میرورینگ هم‌اکنون در نسخه‌ی بتای توسعه‌دهندگان فعال است و انتظار می‌رود که بتای عمومی در اواخر همین هفته منتشر شود. احتمالاً iOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 در ماه اکتبر (مهر و آبان) به‌طور عمومی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات