این One UI 7 سامسونگ است؛ نگاهی به اولین تغییرات [تماشا کنید]

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
مطالعه 5 دقیقه
لوگوی اندروید ۱۵ روی گلکسی S24 اولترا
رابط کاربری One UI 7 برای نخستین‌بار روی گلکسی S24 اولترا مشاهده شد.
تبلیغات

سامسونگ دیشب به‌صورت رسمی جزئیاتی از رابط کاربری One UI 7 با کاربران به‌اشتراک گذاشت و اعلام کرد که نسخه‌ی پایدار این رابط کاربری همراه با سری گلکسی S25 در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

نوار جست‌وجوی رابط کاربری One UI 7
منوی برنامه‌های اخیر رابط کاربری One UI 7
آیکون‌های جدید رابط کاربری One UI 7
نوتیفیکیشن‌ها در رابط کاربری One UI 7
تنظیمات سریع در رابط کاربری One UI 7
تنظیمات در رابط کاربری One UI 7
منوی زوم دوربین در رابط کاربری One UI 7
بازطراحی دوربین در رابط کاربری One UI 7

سامسونگ گفت که نسخه‌ی بتای رابط کاربری مورد بحث تا قبل از پایان سال میلادی جاری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. پس از گذشت چند ساعت از مراسم کره‌ای‌ها، ویدیو‌هایی در یوتیوب منتشر شده است که اولین تغییرات One UI 7 را نشان می‌دهند.

منوی تنظیمات در رابط کاربری One UI 7
فرم‌ور رابط کاربری One UI 7 در گلکسی S24 اولترا

با نگاهی به تصاویر و ویدیو‌ها، اولین تغییر مهمی که با آن رو‌به‌رو می‌شویم طراحی آیکون‌ها است؛ موردی که برای چندین سال دست نخورده باقی مانده بود. منوی تنظیمات سریع و اعلان‌ها بازطراحی شده‌اند و اکنون مانند HyperOS شیائومی، جدا شده‌اند.

آيکون باتری در رابط کاربری One UI 6
آیکون جدید باتری در رابط کاربری One UI 7

رابط کاربری اپلیکیشن دوربین هم بازطراحی شده است و بخش‌های مربوط‌به تنظیمات سریع از قسمت بالایی اپلیکیشن به قسمت پایینی آن منتقل شده‌اند تا کار کردن با یک دست راحت‌تر از گذشته شود.

تغییر مهم دیگری که رابط کاربری One UI 7 را به آنچه که در گوشی‌های آیفون می‌بینیم نزدیک‌ می‌کند به منوی برنامه‌ی اخیر مربوط می‌شود؛ جایی که کارت هر برنامه به‌صورت Stack در‌آمده است و شاهد انیمیشن‌های متفاوتی هستیم.

پخش از رسانه

سامسونگ آیکون باتری را نیز پس از چندین سال بازطراحی کرده و به آن حالت قرصی‌شکل داده است؛ چیزی که چندین سال پیش در رابط کاربری MIUI 10 شیائومی دیده بودیم.

نسخه‌ی بتای One UI 7 برای اولین‌بار با فرم‌ور S928USQU3BXI2 روی گلکسی S24 اولترا رؤیت شده است. توجه کنید که با نسخه‌ی بتا طرف هستیم و ممکن است تا انتشار نهایی رابط کاربری، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های بیشتری باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات