کدام دستگاه‌های هواوی به HarmonyOS Next مجهز می‌شوند؟

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
چندین تبلت و گوشی و ساعت هوشمند هواوی کنارهم درحال اجرای HarmonyOS NEXT
اولین فهرست از گوشی‌ها و تبلت‌های دریافت‌کننده سیستم‌عامل اختصاصی هواوی منتشر شده است.
تبلیغات

هواوی سرانجام سیستم‌عامل HarmonyOS Next را به‌عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود معرفی کرد تا برای همیشه از اکوسیستم اندروید خداحافظی کند. اکنون فهرست iTHome دستگاه‌هایی را مشخص کرده است که به این سیستم‌عامل مجهز می‌شوند.

زمانی‌که غول فناوری چین اولین نسخه‌ی بتای HarmonyOS Next را منتشر کرد، گوشی هواوی سری میت ۶۰ و سری میت X5 و تبلت هواوی سری میت‌ پد پرو ۱۳٫۲ اینچ اولین محصولاتی بودند که آن به‌روزرسانی را دریافت کردند.

هواوی در‌ضمن معرفی سیستم‌عامل جدید اعلام کرد که این به‌روزرسانی را به هشت دستگاه دیگر خواهد آورد. این دستگاه‌ها عبارت‌اند از: همه‌ی گوشی‌های سری پیورا ۷۰ (پنج مدل)، تبلت‌های سری Pocket 2 (دو مدل) و تبلت میت‌ پد پرو ۱۱ اینچ.

انتظار می‌رود گوشی میت XT آلتیمیت، گوشی تاشدنی نوا فلیپ، تبلت میت‌پد ایر و گوشی‌های نوا ۱۳ و نوا ۱۳ پرو نیز به‌زودی از HarmonyOS Next بهره‌مند شوند. هواوی در هفته‌ها و ماه‌های آینده فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده را گسترش خواهد داد.

ریچارد یو، رئیس گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی، از افزایش درخورتوجه اپلیکیشن‌ها و خدمات سازگار با اکوسیستم HarmonyOS Next خبر داد. او اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از ۱۵٬۰۰۰ اپلیکیشن و سرویس به اکوسیستم جدید پیوسته‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات