آنر نسخه سفارشی اندروید ۱۵ را با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی معرفی کرد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
برآمدگی دوربین‌های آنر مجیک ۶ پرو
رابط کاربری MagicOS 9.0 از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برد و به‌صورت هوشمندانه تصمیم می‌گیرد.
تبلیغات

براساس گزارش 9to5Google، آنر رابط کاربری MagicOS 9.0 را که مبتنی‌بر اندروید ۱۵ است، با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی معرفی کرد.

آنر در رابط کاربری خود، دستیار صوتی‌اش را ارتقا داده و آن را به یک مدل عملی توسعه‌یافته که Large Action Model یا به صورت مختصر LAM نامیده می‌شود، بدل کرده است. نام LAM اولین‌بار از سوی شرکت Rabbit در گجت R1 به کار رفت.

مدیرعامل آنر در حال رونمایی رابط کاربری آنر مجیک او اس ۹
Honor

آنر مانند شرکت‌هایی همچون گوگل قصد دارد دستیار صوتی مجازی خود را به‌عنوان یک دستیار هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار دهد. همانطور که گوگل اسیستنت به آرامی جای خود را به هوش مصنوعی جمنای داد، به‌نظر می‌رسد جایگاه Yoyo، دستیار صوتی آنر نیز تغییر خواهد کرد.

رابط کاربری آنر مجیک او اس ۹ کپسول جادویی
Honor

آنر می‌گوید که دستیار مجازی‌اش ارتقا یافته و اکنون می‌تواند دستورات کاربران مانند سفارش دادن قهوه را عملی کند. Yoyo می‌تواند نیازهای کاربر را براساس یادگیری عادت‌هایشان و میزان استفاده‌ی آن‌ها از قابلیت‌های مختلف برآورده کند. موتورولا نیز هوش مصنوعی را با روشی مشابه با روش آنر در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

رابط کاربری آنر مجیک او اس ۹ بخش هوش مصنوعی
Honor

آنر همزمان با معرفی رابط کاربری MagicOS 9.0، قابلیت‌های Magic Portal و Magic Capsule را نیز ارتقا داده است. این دو قابلیت امکان دسترسی آسان به اطلاعات و اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شرکت بزرگ چینی در مراسم جدیدش به جزئیاتی از گوشی مجیک ۷ نیز اشاره کرد.

رابط کاربری آنر مجیک او اس ۹ قابلیت سرکل تو سرچ
Honor

گوشی آنر مدل مجیک ۷ از اولین ایجنت هوش مصنوعی دستگاه‌محور برای ارائه‌ی یک اکوسیستم باز بهره می‌برد. ایجنت هوش مصنوعی آنر مجیک ۷ می‌تواند باتوجه به عادت‌های کاربر تصمیمات هوشمندانه بگیرد و دستورات را ازطریق پیام متنی یا فرمان صوتی اجرا کند.

باید دید که قابلیت‌های هوش مصنوعی آنر چگونه در اپلیکیشن‌های اندرویدی متفرقه به‌ویژه در خارج از چین عمل خواهند کرد.

رابط کاربری MagicOS 9.0 بر پیشگیری از گسترش محتواهای دیپ‌فیک با استفاده از یک قابلیت تشخیصی جدید تاکید دارد. این رابط کاربری از امروز در چین منتشر شده است و در ماه‌های آینده دردسترس سایر کاربران قرار خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات