ویدیوهای جدیدی از سیستم‌عامل HyperOS 2 شیائومی لو رفت [تماشا کنید]

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
نسخه رابط کاربری هایپر او اس در ردمی توربو ۳ / پوکو F6
ویدیو‌های جدید HyperOS 2 تغییرات و انیمیشن‌های جدید این سیستم‌عامل را نشان می‌دهند.
تبلیغات

شیائومی می‌خواهد سری شیائومی ۱۵ را همراه با HyperOS 2 در تاریخ ۲۹ اکتبر (۸ آبان) معرفی کند و اکنون در آستانه‌ی معرفی پرچم‌داران غول فناوری چینی ویدیو‌هایی از این سیستم‌عامل فاش شده است.

براساس ویدیو‌های فاش‌شده توسط دیجیتال چت استیشن، پایداری کلی رابط کاربری (یا به‌قول شیائومی سیستم‌عامل) HyperOS 2 افزایش یافته است و کاربران در سراسر محیط گوشی با انیمیشن‌های جدیدی رو‌به‌رو خواهند شد.

کاربران در HyperOS 2 با نگه داشتن دست خود روی صفحه‌ی اصلی با انیمیشن جدید و چیدمان متفاوت دکمه‌های افزودن ویجت و تنظیم والپیپر مواجه خواهند شد. انیمیشن باز کردن پنل تنظیمات سریع هم به‌کلی تغییر کرده است و اکنون از گوشه‌ی بالایی سمت راست ظاهر می‌شود.

انیمیشن شارژ شدن در لاک‌اسکرین هم با چیزی که در گذشته می‌دیدیم تفاوت دارد. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، هنگام دریافت نوتیفیکیشن‌ها انیمیشن نسبتاً جدیدی می‌بینیم و با کشیدن آن‌ها به سمت پایین، پنجره‌ی پاپ آپ اپلیکیشن‌ها نمایان می‌شود.

اسلایدر تنظیم میزان صدا هم اکنون انیمیشن بسیار روان‌تری دارد و با ضربه زدن روی سه نقطه‌ی بالایی آن به‌جای منوی تمام‌صفحه، یک منوی جمع‌وجور و جدید مشاهده می‌کنیم. باز‌ و بسته کردن اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها هم بسیار روان و لذت‌بخش به‌نظر می‌رسد.

از ویژگی‌های جدید و احتمالی HyperOS 2 می‌توان به Camera Scan اشاره کرد؛ قابلیتی که به‌کمک سیگنال‌های وای‌فای، دوربین‌های مخفی را شناسایی می‌کند و حریم خصوصی کابران را ارتقا می‌دهد.

احتمالاً شیائومی پس از مدت‌ها صفحه‌‌ی اصلی تنظیمات HyperOS 2 را بازطراحی خواهد کرد و به آن ظاهر کارتی‌شکل خواهد داد. ممکن است کاربران بتوانند در رابط کاربری یادشده میزان رم مجازی را تا ۱۶ گیگابایت افزایش بدهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات