پادکست جنایی اپل به‌نام Scamtown از هفته آینده آغاز می‌شود

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
بنر یک پادکست که یک مرد درحال بالارفتن از نرده است و بالای آن نوشته ای است
اپل هفته‌ی آینده، پخش پادکست جنایی خود را با نام Scamtown را شروع می‌کند.
تبلیغات

بنابر بیانیه‌ی رسمی اپل، این شرکت در تاریخ  ۲۶ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۳)، پادکست جنایی خود به نام Scamtown را که براساس داستان واقعی ساخته شده است، منتشر خواهد کرد.

پادکست ۱۱ قسمتی جنایی اپل که هر هفته منتشر می‌شود، به‌ بررسی انواع کلاهبرداری‌ها می‌پردازد؛ از حقه‌های عجیب‌وغریب گرفته تا سرقت‌های شگفت‌انگیز. این پادکست توسط، جیمز لی هرناندز و برایان لازارته، فیلمسازان نامزد جایزه‌ی امی، روایت می‌شود.

اپل با انتشار پادکست جنایی Scamtown، وعده می‌دهد که داستان‌های موجود در این پادکست سریالی، ترکیبی از لحظات وحشتناک، پیچیدگی‌های اخلاقی و عجایب شوکه‌کننده را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. پادکست مذکور به بررسی جزئیات کلاهبرداری‌های مختلف می‌پردازد و شنوندگان را با داستان‌هایی که ممکن است هرگز نشنیده باشند، آشنا می‌کند. هر قسمت، به یک کلاهبرداری خاص اختصاص دارد و نحوه‌ی انجام آن، انگیزه‌های پشت آن و تأثیرات آن بر قربانیان را برای مخاطبان روایت می‌کند.

اگر مشترک اپل تی‌وی پلاس هستید، از همان ابتدا به تمام ۱۱ قسمت دسترسی خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپل تی‌وی پلاس خود را به برنامه‌ی اپل پادکست، متصل کنید و بعد از آن، فصل کامل Scamtown در زمان منتشر شدن، در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

البته اگر اشتراک اپل تی‌وی پلاس ندارید هم جای نگرانی نیست؛ چراکه اپل دو قسمت اول آن را برای همه‌ی شنوندگان به‌طور رایگان در دسترس قرار می‌دهد. اپل این الگوی انتشار را در اوایل تابستان امسال با پادکست موفق My Divo امتحان کرد که نتیجه‌ی آن رضایت‌بخش بود.

پادکست جدید اپل، نشان‌دهنده‌ی تلاش کوپرتینویی‌ها برای گسترش محتوای صوتی خود و جذب مخاطبان جدید است. با توجه به محبوبیت روزافزون پادکست‌ها، مخصوصاً موضوعات ترسناک و جنایی، احتمالاً Scamtown می‌تواند به یکی از پادکست‌های محبوب این‌ روزها تبدیل شود و جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی واقعی پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات