یادگیری دیجیتال مارکتینگ: از مبتدی تا پیشرفته با آکادمی ای نتورک
افراد حرفهای کسبوکارها، معتقدند که یادگیری زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ، تصمیمگیریهای استراتژیک را برای تبلیغات و بازاریابی کسبوکار شما را راحتتر و هوشمندانهتر میکند.
آکادمی اینتورک یکی از فضاهای آموزشی با منابع جامع است که به انتشار محتواهایی چون مقالات، نمونههای موردی و کتابهای الکترونیکی میپردازد و بواسطه چنین محتواهایی، قصد دارد تا مخاطبان خود را در این زمینهها بروزرسانی کند و آنها را آموزش دهد.
این محیط آموزشی، به مخاطبانش کمک میکند که علم دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات را از سطح مبتدی تا پیشرفته بیاموزند و در زمینههایی آموزش ببینند که عبارتند از:
سئو: سئو که مخفف بهینهسازی برای موتورهای جستجو است، به صاحبان وبسایتها کمک میکند که در نتایج موتورهای جستجو، بهترین رتبهها را کسب کنند. مخاطبان آکادمی با راهکارهایی آشنا میشوند که به پروسه سئو سرعت میبخشند و کمک میکنند که شرایط بهتری برای آنها ایجاد گردد.
ایمیل مارکتینگ: این روش بازاریابی به خاطر بازگشت سرمایه خوب خود، مورد توجه کسبوکارها قرار گرفته است. در آکادمی بیشتر روی بهینهسازی ایمیلها تمرکز میکنیم و نمونههایی میآوریم که روی فعالیت شما هم تاثیرگذار خواهند بود.
بازاریابی شبکههای اجتماعی: در آکادمی بیشتر روی نحوه فعالیت کسبوکارها در شبکههای اجتماعی تمرکز شدهاست و از استراتژی تا برنامهریزی در این رسانهها تشریح میگردد.
بازاریابی محتوا: همان طور که بیل گیتس گفته؛ محتوا پادشاه است و به همین دلیل است که در آموزش دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی محتوا پرداخته میشود و راهکارهایی عنوان میگردد که کسبوکارها بتوانند شرایط خوبی برای محتوای با ارزش خود ایجاد کنند و اصطلاحا برای آنها به بازاریابی بپردازند.
تبلیغات بنری: نمونههای موردی و همچنین اصولی که در زمینه این شیوه تبلیغاتی در آکادمی اینتورک منتشر شده است، به علاقمندان این روش تبلیغاتی کمک میکند تا بتوانند به بهترین شکل، تبلیغات بنری خود را مدیریت کنند و از آنها بازخوردهای چشمگیری بگیرند.
بخشهای مختلف آکادمی اینتورک را ببینید:
- مقالات آموزشی »
- نمونههای موردی »
- کتابهای الکترونیکی »
- دیکشنری لغات بازاریابی »
- آزمونهای آنلاین »
علاقمندان میتوانند برای استفاده از این منابع آموزشی، به دامنه آکادمی اینتورک مراجعه کنند.
پ.ن: با عضویت در خبرنامهی آکادمی اینتورک، به محض انتشار محتوای جدید، از طریق ایمیل باخبر شوید و به این ترتیب هیچ مقاله یا آموزشی را از دست ندهید. (برای عضویت کافیست در صفحه نخست، ایمیل خود را وارد کنید)
پایان رپورتاژ آگهی/.
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمیپذیرد.