راهکاران ابری، به صرفه و در دسترس برای مدیریت چابک کسب‌وکارها

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رویداد آنلاین راهکاران ابری همکاران سیستم برگزار شد.
تبلیغات

در رویداد آنلاین راهکاران ابری که به‌شکل زنده از وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی همکاران سیستم پخش شد، فرید فولادی، مدیرعامل و محمد عزیزاللهی، معاون توسعه‌ی بازار شرکت به معرفی مزیت‌های فناوری رایانش ابری و ویژگی‌های راهکاران ابری همکاران سیستم پرداختند و استراتژی‌های همکاران سیستم در این زمینه را شرح دادند.

فرید فولادی صحبت‌های خود را با اشاره به تغییرات فضای کسب‌وکار متأثر از شیوع ویروس کرونا و نقش و اهمیت فناوری رایانش ابری در شرایط امروز کسب‌وکارها آغاز کرد و گفت: «شرایطی که اکنون همه‌ی کسب‌وکارها در سراسر جهان در آن قرار دارند، ایجاب می‌کند تا نسبت به گذشته بسیار چابک‌تر عمل کنند. به شکلی که بتوانند در زمان بسیار کوتاه، حتی در چند روز خودشان را با شرایط جدید تطبیق دهند.» فولادی در ادامه به ویژگی‌های سازمان‌های چابک اشاره کرد و گفت رایانش ابری به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا چابک‌تر عمل کنند.

فولادی با اشاره به آمارهای جهانی از بازار رایانش ابری، روند استقبال کسب‌وکارها از رایانش ابری و نفوذ این فناوری در عرصه‌های مختلف فعالیت آن‌ها را بیان کرد. به گفته‌ی فولادی براساس آمارهای جهانی، تا یک‌سال آینده حدود ۵۰ درصد از بار کاری و اطلاعات شرکت‌های بزرگ به ابر عمومی منتقل می‌شوند. در سال ۲۰۲۴ حدود ۹۰ درصد از سازمان‌ها بخشی از فعالیت‌هایشان در بستر ابر انجام خواهد شد.

همکاران سیستم

مدیرعامل همکاران سیستم به استراتژی همکاران سیستم برای عرضه‌ی همه‌ی محصولاتش در بستر ابر اشاره کرد که می‌تواند افزون‌بر کاهش هزینه‌های مشتریان، آسودگی بیشتری برای آن‌ها فراهم کند. فولادی با تشریح استراتژی همکاران سیستم در زمنیه رایانش ابری، تأکید کرد که همه محصولات همکاران سیستم برای همه بخش‌های بازار بر بستر ابر ارائه خواهند شد.

محمدعزیزاللهی، معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم در ادامه‌ی رویداد، مزیت‌های رایانش ابری و دلایل انتخاب استراتژی همکاران سیستم با عنوان Cloud-First را شرح داد. او در ابتدا به مقایسه‌ی هزینه‌های سرمایه‌گذاری برای خرید نرم‌افزار در مدل‌های on premise و ابری پرداخت و با بیان اینکه در سرویس‌های ابری نیازی به پرداخت هزینه‌های خرید سرور و صرف زمان برای نگه‌داری آن‌ها نیست، گفت: «با استفاده از رایانش ابری صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌های شرکت‌ها انجام می‌شود و مدیران IT می‌توانند به‌جای صرف زمان برای مدیریت زیرساخت‌ها، استراتژی‌های جدیدی برای عملکرد مؤثرتر سازمان‌ها طراحی کنند و نقش‌آفرینی متفاوتی داشته باشند.»

معاون توسعه بازار همکاران سیستم، با اعلام اینکه امروز راهکاران ابری بیش از ۸۰۰ مشتری از صنایع مختلف در بازار متوسط دارد، گفت: «قصد داریم راهکارهای مبتنی بر ابر را برای همه بخش‌های بازار ارائه کنیم. درحال‌حاضر ماژول‌های راهکاران روی راهکاران ابری هم ارائه می‌شود و توسعه مستمر این محصول از برنامه‌های اصلی همکاران سیستم است.» او در ادامه به اضافه شدن نرم‌افزار SarvCRM به سبد محصولی همکاران سیستم از سال گذشته اشاره کرد که با نرم‌ افزارهای ابری راهکاران ابری یکپارچه است. او همچنین از عرضه‌ی سپیدار همکاران سیستم در بستر ابر در سال آینده خبر داد و اعلام کرد باتوجه‌به استراتژی همکاران سیستم، در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی سایر محصولات از جمله نرم‌افزارهای بخش عمومی و دولت بر بستر ابر هستیم.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات