افزایش فروش در دیجی کالا با پروسلر

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ پروسلر براساس این ایده شکل گرفته است که به فروشندگان دیجی کالا کمک کند تا گزارش‌های بیشتری از عملکردشان در دیجی کالا داشته باشند.
تبلیغات

حدود ۱۰۰ هزار فروشنده در دیجی کالا حضور دارند که ۲ میلیون کالای مختلف را می‌فروشند. اگر شما هم فروشگاهی در دیجی کالا دارید، شاید بارها از خود پرسیده‌اید: «چطور می‌شود فروش بیشتری در دیجی کالا تجربه کرد و یکی از فروشندگان موفق‌ دیجی کالا بود؟»

تحلیل درست اطلاعات فروش به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتری بگیرید و تصمیمات بهتر به فروش بیشتر منجر می‌شود. در پروسلر می‌توانید میزان فروش خود را تحلیل کنید. اگر هم‌اکنون در مارکت‌پلیس دیجی کالا فعال هستید، آیا پاسخ سؤالات زیر را می‌دانید؟

  • بهینه‌ترین قیمت برای فروش محصول شما چیست؟ (همیشه ‌ارزان‌ترین قیمت بهترین قیمت نیست؛ بلکه بهترین قیمت نزدیک‌ترین قیمت به قیمتی است که مشتری در ذهن خود دارد)
  • در بین تنوع‌های هر محصول کدام‌یک بیشترین فروش را دارد؟
  • روزهای تعطیل چه تأثیری بر فروش شما در دیجی کالا می‌گذارد؟
  • پرفروش‌ترین محصولتان چیست؟
  • پرسودترین محصول شما کدام است؟

اگر جواب این سؤالات یا ده‌ها سؤال دیگر را نمی‌دانید، راه سختی برای موفقیت در پیش دارید.

پروسلر

ما در پروسلر با پردازش فایل‌های اکسل دیجی کالا ده‌ها گزارش و نمودار جذاب به شما نشان می دهیم تا دید بهتری درباره‌ی کسب‌و‌کارتان داشته باشید. پروسلر با تحلیل و بررسی عملکرد فروشندگان دیجی کالا برای کشف محصولات پر‌سودتر و پر‌فروش‌تر و به‌دست‌آوردن قیمت‌های بهتر به شما کمک می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات