خرید محصولات آمازون با آی مازون

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آی مازون با بیش از ۱۵ سال سابقه واردات و صادرات، با ورود به بخش واردات و خرید محصولات آمازون، گامی بلند بزرگ برای حل مشکل خرید از آمازون برداشته است.
تبلیغات

شرکت آی مازون بیش از ۱۵ سال سابقه واردات و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. آی مازون کار خود را با فروش طلا آغاز کرد و همچنان به این کار مشغول است. ازآنجایی‌که به مشکلات واردات و صادرات واقف است و طی سال‌های فعالیت خود توانسته این مشکلات را برطرف کند.

آی مازون با ورود به بخش واردات و خرید محصولات آمازون و ارسال آن به ایران قدمی بزرگ برای حل مشکل خرید از آمازون را برای ایرانیان برداشته است.

دلیل انتخاب آی مازون برای خرید محصولات از آمازون

همان‌طور که میدانید آمازون بزرگ‌ترین سایت فروشگاهی در سراسر جهان است. مردم کشورهای مختلف امکان خرید مستقیم از آمازون دارند و برخی از کشورها مانند ایران این امکان را ندارند. آی مازون یکی از سایت‌های واسطی است که این امکان را به شما می‌دهد.

آی مازون با سابقه طولانی که در واردات و صادرات کالا را دارد؛ هزینه گمرک و حمل‌و‌نقل را به حداقل رسانده است و به بیانی دیگر، بین سایت‌های واسطی که خرید از آمازون را انجام می‌دهند، حداقل قیمت تمام‌شده را برای مشتریان در نظر گرفته است.

نحوه محاسبه قیمت و مدت‌زمان تحویل سفارش‌ها

شما در هر قیمت از سایت آی مازون می‌توانید کالا مورد نظر خود را مشاهده کنید یا لینک محصول را از سایت آمازون کپی کنید و در سرچ‌باکس سایت قرار بدهید تا محصول برای شما بارگذاری شود.

محصولی را که شما مدنظر دارید، با انتخاب دکمه محاسبه قیمت ریز هزینه‌هایی که باید بابت خرید محصول از آمازون را بپردازید به شما نمایش می‌دهد. قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای در سایت آمازون و در سایت آی مازون تغییر می‌کند.

شما می‌توانید با مقایسه هزینه قابل پرداخت کالای خود با دیگر وب‌سایت‌های واسط از پایین بودن قیمت‌ها اطمینان حاصل کنید. محصولاتی که دارای وزن زیادی هستند مانند صندلی گیمینگ، ست ابزار کار، جاروبرقی و ... میزان این تفاوت قیمت بسیار مشهود خواهد بود.

از زمانی‌که شما سفارش خود را در وب‌سایت آی مازون ثبت می‌کنید حداقل بعد از گذشت ۲ ساعت آن محصول از آمازون خرید می‌شود. بعد از تکمیل فرایند خرید و ارسال آن به دفاتر آی مازون در خارج از کشور بستگی به مدت‌زمان تحویل آمازون بین ۳ الی ۷ روز زمان خواهد برد.

بعد از تحویل کالا به دفاتر آی مازون، محصولات خریداری‌شده از آمازون تفکیک می‌شوند و به ایران ارسال می‌شوند. این فرایند حداکثر ۳ روز کاری زمان می‌برد.

در نهایت یک زمان نامشخص برای ترخیص سفارش‌ها از گمرک ایران دارد که معمولا بین ۷ – ۱۴ روز کاری به طول می‌انجامد. پس از ترخیص سفارش‌ها به دفتر تهران تحویل داده‌ و پس از تفکیک سفارش‌ها به آدرس‌های گیرنده ارسال می‌شوند.

چرا خرید از آمازون

  • ممکن است شما به‌دنبال کالا یا محصولی باشید که در فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی داخل کشور آن را پیدا نکنید؛ اما در سایت آمازون آن محصول وجود دارد.
  • کالای مورد نظر با قیمت بیشتری در ایران وجود داشته باشد؛ اما همان کالا در سایت آمازون با قیمت کمتری بتوانید تهیه کنید.
  • خرید محصولات آمازون با اطمینان از برندهای معتبر و اصل خواهند بود.
آی مازون

ثبت سفارش و خرید از آمازون با آی مازون

شما هر محصولی از سایت آمازون امارات را می‌توانید در سایت آی مازون سفارش بدهید (به جز محصولاتی که ممنوعیت ورود به ایران دارند). در سایت آمازون آمریکا می‌توانید محصولاتی را سفارش بدهید که امکان ارسال به امارات دارند.

در ماه‌‎های آینده با راه‌اندازی دفتر آمریکا می‌توانید تمام محصولات آمازون آمریکا را سفارش بدهید. امکان خرید به‌صورت بیعانه نیز برای شما فراهم است که می‌توانید از این قسمت آن را به‌صورت کامل مطالعه کنید.

آی مازون

اگرهنوز موفق به خرید از آمازون یا خرید محصولات آمازون نشدید، فرصت را از دست ندهید و به وب‌سایت ما مراجعه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات